McDonald's incurajeaza lectura si timpul petrecut in familie prin programul Happy MealTM Readers

Seria de cărți disponibilă în restaurantele McDonald’s ilustrează aventuri captivante și modele inspiraționale, pentru a promova și încuraja lectura în rândul celor mici.

McDonald’s în România continuă programul Happy MealTM Readers, prin intermediul căruia părinții pot alege o carte la fiecare Happy MealTM. Noua serie de cărți disponibilă în restaurantele McDonald’s, numită „Little People, Big DreamsTM”, are la bază poveștile unor oameni excepționali: creatori, artiști, oameni de știință și lideri care au avut contribuții semnificative și realizări incredibile.

Programul Happy MealTM Readers reprezintă angajamentul companiei față de părinții și copiii care vor să petreacă mai mult timp împreună. McDonald’s își propune astfel să încurajeze lectura și să inspire următoarea generație de cititori, oferindu-le copiilor modele pozitive și inspiraționale.
În România, programul a fost lansat în anul 2019 și a distribuit, până în prezent, peste 1.500.000 de cărți în Happy MealTM, care simbolizează tot atâtea milioane de momente petrecute de părinți alături de copiii lor.

„E un lucru știut că lectura dezvoltă vocabularul, imaginația și curiozitatea și îi oferă copilului acces la o nouă lume, în care orice este posibil. Noua serie de povești din Programul Happy MealTM Readers își propune exact acest lucru și le vorbește copiilor despre creatori și lideri – fiecare dintre aceștia cu propriile bucurii, provocări, visuri și speranțe. Iar exemplele și poveștile de succes ale acestora sunt dovada că fiecare dintre noi are puterea de a schimba lumea”, a declarat Elena Goți, Communications Manager Premier Restaurants Romania. „În plus, cărțile sunt disponibile într-un format de buzunar, sunt adaptate pe înțelesul celor mici și includ recomandări de activități distractive și educative care să-i ajute pe copii să aprofundeze mesajul lecturii”, a completat aceasta.

Mai mult, pentru a extinde în digital experiența oferită de cărți, familiile pot accesa prin intermediul codului QR din interiorul cărții un nou tip de conținut, specific fiecărei ediții, ce poate fi explorat împreună cu cei mici.

Totodată, ca parte a inițiativelor sale de promovare a lecturii și pentru a celebra Ziua Națională a Lecturii (15 februarie), McDonald’s în România organizează sâmbătă, 18 februarie, ora 11:00, la restaurantul McDonald’s Unirea din București, un eveniment special pentru copii și părinți. Intitulat „Clubul micilor cititori – Happy Meal Readers”, evenimentul include lectura cărții de povești „Pot fi un lider care inspiră”, despre Martin Luther King, Maya Angelou și Malala Yousafzai, urmată de un atelier de storytelling și un atelier de arte plastice. Accesul la eveniment este gratuit.

Din 2022, Ziua Națională a Lecturii este sărbătorită în România în fiecare an, pe data de 15 februarie. Cu acest prilej sunt organizate numeroase evenimente culturale: cluburi de lectură, ateliere, discuții libere, dezbateri și alte formate menite să promoveze și să încurajeze lectura.

Despre Premier Restaurants România
Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 96 de restaurante în 29 de orașe, dintre care 50 restaurante cu McDrive și 53 de cafenele McCafé. Compania are o echipă de 5.300 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate. Pentru mai multe informații, vizitați: www.mcdonalds.ro și www.facebook.com/McDonalds.ro.

Despre Premier Capital
Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 174 de restaurante și are 9000 de angajați, servind peste 150 de milioane de clienți anual, în cele 6 piețe. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, prezent în 11 țări din Europa și Africa de Nord, și implicat în diverse operațiuni din industria alimentară și a ospitalității, retail, imobiliare, transport naval, inginerie și tehnologie. Hili Ventures deține parteneriate cu McDonald’s, Apple, Microsoft, precum și cu multe alte branduri internaționale.