Redoxon anunta marele castigator al campaniei cu loterie publicitara "Toamna in Roz" - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Redoxon anunta marele castigator al campaniei cu loterie publicitara "Toamna in Roz"

„Toamna în Roz”, prima campanie de integrated shopper marketing derulată de Bayer România, pentru a promova produsele Redoxon şi Redoxitos, s-a încheiat cu succes.

Marele premiu, un autoturism MINI Cooper, a fost acordat marelui câştigator în cadrul unei eveniment special, organizat la sediul companiei Bayer din Bucureşti.

Campania s-a desfăşurat pe parcursul lunilor octombrie şi noiembrie şi s-a adresat cumpărătorilor care achiziţionau produsele participante, Redoxon şi Redoxitos, special concepute pentru susţinerea sistemului imunitar. Aceştia au fost invitaţi să trimită o poză a bonului fiscal pe site-ul www.toamnaroz.ro sau prin WhatsApp, pentru a se înscrie în competiţia pentru una dintre cele 61 de perechi de ochelari de soare Ray-Ban oferite zilnic şi/sau pentru marele premiu, un autoturism MINI Cooper.

“Toamna în Roz” este un exerciţiu de pionierat în ceea ce priveşte comunicarea despre produsele din portofoliul Diviziei de Consumer Health a Bayer România şi suntem extrem de încântaţi de rezultatele obţinute, pornind de la conceptul creativ, modul în care am ales să transmitem mesajul, răspunsul consumatorilor şi, nu în ultimul rând, de faptul că am putut să îl avem alături pe marele câştigător, aici, în sediul nostru şi să îi oferim premiul. Echipa Bayer România îi urează Drum bun! şi mult succes pe mai departe” a afirmat Mike Seidel, Directorul Diviziei Consumer Health Bayer România.

Date cheie despre Campania cu loterie publicitară Redoxon - Toamna în Roz:
- 2 luni de campanie
- 4,994 participanţi înscrişi în concurs
- 61 de premii zilnice – ochelari de soare Ray-Ban
- Marele premiu – un autoturism MINI Cooper

Detaliile campaniei, regulamentul şi câştigătorii se regăsesc pe www.toamnaroz.ro 

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Totodată, Grupul îşi propune să îşi îmbunătăţească profitabilitatea şi să creeze valoare prin inovaţie şi dezvoltare. Bayer s-a angajat să respecte principiile dezvoltării sustenabile, iar brand-ul Bayer este un etalon de încredere, autenticitate şi calitate, în întreaga lume. În anul fiscal 2018, Grupul avea aproximativ 117,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 39,6 de miliarde Euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,6 miliarde de Euro, iar cele cu Cercetarea şi Dezvoltarea la 5,2 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.ro 


Declaraţii anticipative
Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de Grupul Bayer sau echipa de management a subgrupului. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.