"One Drop can make a Rainbow" - O colectie vibranta, in editie limitata, lansata de evian® in colaborare cu Virgil Abloh

evian® și designerul vizionar Virgil Abloh dezvăluie primul proiect creativ al colecției în ediție limitată „One Drop can make a Rainbow”.

Proiectul reușește să pună în practică viziunea comună pe care o împărtășesc evian® și Virgil Abloh.

Emblematicul designer, recunoscut pentru experiența sa, care se ramifică în artă, muzică și design vestimentar, este dovada vie a faptului că inspirația nu are limite, el reprezentând întruchiparea tendințelor generației următoare.

Design-ul sticlei evian® în ediție limitată semnată de Virgil Abloh este inspirat de unul dintre cele mai frumoase, dar simple fenomene naturale – curcubeul, despre care Virgil Abloh a declarat: „Faptul că o picătură de apă poate crea un curcubeu a servit ca inspirație și metaforă pentru realizarea primului meu proiect în calitate de Creative Advisor pentru evian®, în cadrul Departamentul de Design pentru Inovație Durabilă. Pe măsură ce lumina se reflectă prin acel strop, ea își dezvăluie întregul potențial policromatic. Nu vedem doar apă, vedem posibilități infinite și inspirație pentru oricine. Pentru toată lumea”.

Continuând colaborarea îndelungată dintre evian® și lumea modei, personalitatea creativă a lui Virgil Abloh se regăsește în design-ul actualei sticle în ediție limitată. Sticla de 0,75L este decorată cu picături de apă perfect conturate într-o gamă de culori efervescente, ilustrând perfect conceptul „One Drop can make a Rainbow”.

Patricia Oliva, evian® Global Brand VP, a declarat: „Suntem foarte entuziasmați de prima colaborare cu Virgil Abloh, care întruchipează viziunea noastră despre viitorul design-ului sustenabil și oferă oportunități noi pentru consumatori. Conceptul „One Drop can make a Rainbow” reflectă spiritul evian® și suntem nerăbdători să continuăm împreună explorarea și consolidarea propunerilor inovative pentru întreaga gamă de produse în 2019, susținându-ne promisiunea față de circularitatea brandului”.

Virgil Abloh evian

În ianuarie 2018, evian® și-a luat angajamentul ca până în 2025, toate recipientele sale din plastic să fie produse din material 100% reciclat (rPET), o decizie care va face ca brandul de apă minerală naturală să adopte o „abordare circulară” a utilizării plasticului. În acest sens, evian® face eforturi susținute prin parteneriate, colaborări de pionierat, reproiectarea ambalajelor, accelerarea inițiativelor de reciclare și recuperarea deșeurilor de plastic din natură.

În ianuarie 2019, evian® a marcat un pas important în atingerea acestui scop, odată cu lansarea sticlei de 1.5L, realizată în procent de 50% din rPET, disponibilă acum la nivel mondial, dar și cu o medie de 30% rPET în cazul celorlalte sticle utilizate pe întreg mapamondul, de la sfârșitul anului 2018.

Sticla evian® în ediție limitată semnată de Virgil Abloh este disponibilă la vânzare pe www.beicevrei.ro, în format de 0,75L sticlă de sticlă.

Despre evian®

Apa minerală naturală evian® izvorăște din inima Alpilor Francezi, un sit geologic unic în lume. Timp de mai bine de 15 ani, ea călătorește printre roci, unde dobândește în mod natural minerale esențiale. Brandul reușește de mai bine de 25 de ani să conserve împrejurimile sursei, în efortul său de a păstra calitatea excepțională a apei minerale naturale evian® pentru generațiile viitoare. Pură în mod natural, cu un conținut echilibrat de minerale, evian® este o alegere sănătoasă în orice circumstanță. evian® este un brand ce îmbrățișează viziunea Danone One Planet. One Health, care susține că sănătatea oamenilor și a planetei sunt interconectate, propunându-și astfel să le protejeze pe ambele în egală măsură.

Despre Virgil Abloh

Născut în Rockford, Illinois, în 1980, Virgil Abloh este artist, arhitect, inginer, director de creație și designer de modă. După ce a obținut o diplomă în Inginerie de la Universitatea din Wisconsin-Madison, a terminat și Masterul în Arhitectură la Institutul de Tehnologie din Illinois. Aici nu doar că a învățat principiile de proiectare, ci a pus și bazele principiilor sale de lucru. În prezent, Virgil Abloh este Menswear Artistic Creative Director al brand-ului Louis Vuitton, dar și fondatorul și Directorul Creativ al companiei Off-White c / o Virgil Abloh.

Despre BDG Import

Compania BDG Import a început să activeze în domeniul importului și distribuției de băuturi alcoolice premium și super-premium din anul 1994. BDG Import este singura companie din acest domeniu ce deține în parteneriat o rețea de distribuție HoReCa în București și Cluj, fiind totodată prima companie care își comercializează și promovează produsele în canalul online prin site-ul www.beicevrei.ro. Din portofoliul BDG Import fac parte mărcile: Jack Daniel’s, Finlandia, Remy Martin, Cointreau, Metaxa, Evian, Jagermeister, Budweiser Budvar, Bols, Herradura, Laurent Perrier, Baron Philippe De Rothschild, Bacardi, MARTINI®, Grey Goose, Bombay Sapphire, Dewars, Armand de Brignac Champagne, TRUE 100% Natural Energy Drinks.