Auchan a deschis astazi portile Targului de Vinuri 2019 si a lansat, in premiera, un sistem de certificare a vinurilor in cooperare cu Vinul.ro - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Auchan a deschis astazi portile Targului de Vinuri 2019 si a lansat, in premiera, un sistem de certificare a vinurilor in cooperare cu Vinul.ro

300 de vinuri atent selecționate de Auchan și 43 de crame românești partenere


Auchan Romania organizează în perioada 18 septembrie – 1 octombrie 2019 cea de-a XI-a ediție a Târgului de Vinuri în toate cele 33 de hipermarketuri din țară. Mizând pe preferințele românilor, ediția din acest an aduce la raft 300 de sortimente de vinuri, dintre care 246 produse în România.

Potrivit companiei, vinurile seci domină în preferințele de consum ale românilor, de aceea, acest tip de vin domină și oferta târgului în proporție de 60%. Clasamentul este completat de vinurile demiseci, demidulci și de cele dulci. În ceea ce privește culoarea vinurilor prezente la Targul de vinuri Auchan, ponderea vinurilor roșii, albe și roze este aproximativ egală.

„România a devenit un mare producător de vinuri de calitate și suntem mândri să aducem în Târgul de Vinuri Auchan 2019 producția a 43 de crame românești, reprezentată prin peste 240 de vinuri alese, la cele mai bune prețuri. Lor li se adaugă vinurile internaționale consacrate, din țările cu tradiție, astfel încât experiența unei vizite într-un magazin Auchan sau pe auchan.ro echivalează cu o frumoasă călătorie oenologică prin România și prin lume.

Și în noua ediție a Târgului de Vinuri, Auchan își afirmă, încă o dată, rolul de selecționer în  beneficiul clienților, atât prin produsele atent alese de specialiștii Auchan, cât și prin evaluările și recomandările făcute de specialiștii vinul.ro, mulțumită parteneriatului pe care îl anunțăm acum, în prim plan. Ne dorim să simplificăm procesul de alegere a unui vin, oferind clienților un instrument simplu și concis pentru distingerea calității unei sticle de vin. Specialiștii Vinul.ro au acordat vinurilor din ofertă note de la 80 la 100, permițând astfel clienților să-și aleagă vinul potrivit în funcție de propriul buget și preferințe”,  a declarat Tiberiu Danetiu, director Marketing Auchan Retail Romania.

Merlot-ul ocupă 4 poziții în top 10 cele mai calitative vinuri românești
Având în vedere apetitul românilor pentru vinurile locale, Auchan aduce la raft cele mai bune 75 de vinuri din România și Republica Moldova printr-un clasament calitativ realizat de experții Vinul.ro. Notate cu punctaje între 80 și 100, cele mai bine clasate vinuri sunt prezentate într-o insulă dedicată în magazine și marcate specific cu punctajul obținut atât la raft, cât și online pe www.auchan.ro.

Și în acest caz, vinurile roșii seci domină topul celor mai calitative 10 vinuri, în proporție de 60%. Topul este completat de 3 vinuri roze seci și de 1 vin alb sec.

În ceea ce privește soiurile de struguri, în primele 10 cele mai calitative vinuri predomină Merlot, acesta fiind urmat de Cabernet Sauvignon. Chardonnay este și el prezent în top cu un vin românesc, în timp ce cel mai mare punctaj a fost acordat unui vin din Fetească Neagră.

„Universul vinului este vast și complex - inducând de multe ori confuzie datorată multitudinii de soiuri, stiluri, regiuni și gusturi - motiv pentru care, adeseori, decizia de achiziție este una dificilă. Punctele Vinul.ro afișate în magazinele Auchan oferă consumatorilor sugestii de cumpărare ușor de observat, cu garanția unui nivel calitativ pentru fiecare buget disponibil”, a declarat Publisherul revistei Vinul.ro, Cezar Ioan, odată cu lansarea acestui proiect. El a explicat că evaluările au fost făcute pe fiecare lot și pe fiecare îmbuteliere prezentate spre jurizare, iar comisiile de evaluare au fost constituite din degustători autorizați, somelieri, comercianți independenți și jurnaliști specializați.
 
În această selecție de vinuri se regăsesc și vinuri rare, provenind din crame artizanale de mici dimensiuni, care nu ajung, în mod normal, să beneficieze de expunere în spațiile de retail modern de mari dimensiuni.

Pe lângă oferta de băuturi, cea de-a XI-a ediție a Târgului de Vinuri din Auchan aduce în atenția consumatorilor și o gamă largă de produse asociate consumului de vin, printre care pahare speciale pentru fiecare tip de vin, carafe, decantoare, tirbușoane, platouri și frapiere.

Nu în ultimul rând, cea de-a XI-a ediție a Târgului este  completată de un program de degustări ce poate fi consultat pe www.auchan.ro. Toate produsele din ofertă pot fi comandate și online din magazinul online Auchan.ro, cu livrare la domiciliu sau prin  serviciul Click & Collect, cu ridicare din magazine.

###
Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse disponibile în magazine și oferă serviciul de Click&Collect, dar și livrare la domiciliu pentru peste 15.000 de produse. În același timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant -  lamasa.auchan.ro, de florărie - florarie.auchan.ro si cel al Lillapois, magazin specializat în machiaj, parfumerie, îngrijire personală și îngrijirea casei – www.lillapois.ro.

###
Vinul.ro este singura publicație specializată în vinuri din România, cu o prezență neîntreruptă online din 2005 și cu apariție lunară tipărită din 2008. Este, de asemenea, unul dintre inițiatorii demersurilor care au condus la legiferarea unei Zile naționale pentru gastronomia și vinurile din România și organizator, de 11 ani, al concursului dotat cu Premiile de excelență purtând numele revistei - o competiție recunoscută la nivelul industriei de profil din România și din străinătate.