Grapefruit sarbatoreste 20 de ani - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Grapefruit sarbatoreste 20 de ani

Grapefruit, agentia de digital cu capital romanesc, a fost lansata pe piata locala pe 13 noiembrie 1999.

Dupa 20 de ani in care a crescut si si-a dezvoltat portofoliul, business-ul si serviciile, agentia se poate mandri in continuare cu oameni care inca au gustul unor revelatii si satisfactii mari in ceea ce priveste obiectul de activitate ales la fondarea companiei.

“Am inceput sa facem branding si digital cand impactul, interesul, nevoile si bugetele companiilor erau departe de a fi investite in aceste arii de activitate. In timp, piata de digital a crescut zi de zi, obiectivele au devenit mai curajoase, si zilnic a trebuit sa luam o decizie, evoluam si ne schimbam sau stagnam si devenim irelevanti. Invariabil am ales schimbarea. In toti acesti ani, ne-am adaptat structura si serviciile, in repetate randuri, astfel incat sa crestem alaturi de clientii nostri,” a declarat Georgiana Dragomir, Managing Director Grapefruit.

Astfel, dintr-o companie mica, Grapefruit a ajuns la o echipa de 35 de persoane dispusa sa imbratiseze orice provocare digitala, care este la curent cu ultimele trenduri si tehnologii pentru a le oferi clientilor cele mai bune solutii. Iar faptul ca a fost si ramane o agentie independenta, reprezinta pentru partenerii Grapefruit, in mare parte companii multinationale, un beneficiu.

“Am fost rapizi, flexibili si decisivi in activitatile noastre. In acelasi timp, independenta a venit cu foarte multa munca deoarece, in fiecare moment, de la prima intalnire, cat si pe tot parcursul relatiei, trebuie sa demonstrezi clientului ca a facut alegerea corecta. Schimbarea a fost intotdeauna o constanta si cheia succesului nostru. Fara ea nu am fi performat si nici nu am fi mentinut parteneriate de lunga durata. Cand am renuntat la branding, ne-am concentrat atentia pe user experience si development pentru a ne diferentia pe piata. In acest moment, departamentul de development este motorul nostru primar de crestere si printre ariile pe care le exploram in acest moment se regasesc: cross-platform mobile development, progressive web apps, chatbots, microservices, React Native, Node.js si altele,” a adaugat Georgiana Dragomir.

Unul dintre pilonii principali Grapefruit a ramas investitia in cultura organizationala, deoarece esenta Grapefruit sta in oameni. Agentia are o echipa pasionata si la curent cu ultimele noutati din mediul digital, care considera ca inspiratia vine din munca si studiu intr-un mediu de lucru relaxant. In acest context, s-au dezvoltat noi competente pentru a anticipa si satisface nevoile clientilor, iar prin aceasta abordare au fost obtinute rezultate sigure si o transformare intr-o agentie cu o gandire pe termen lung.

“Pentru a crea o noua generatie de lideri, am dezvoltat in cadrul companiei Outgrow Yourself Programme, un program de management ce vizeaza crearea de noi oportunitati de leadership atat pentru angajati cat si eliberarea actualilor lideri sa dezvolte noi competente,“  a declarat Anca Teletin, Chief Operations Officer, Grapefruit.

“Pentru Picard, produsul nostru propriu, anul acesta este un an de evaluare in care vrem sa validam modelul de business si rezultatele pe care acesta il aduce clientilor. Vom vedea la finele anului daca suntem pe drumul cel bun sau daca vom pivota in alta directie,” a spus Alecsandru Grigoriu, Product Owner Grapefruit.

Daca in anul 2018 Grapefruit a reusit sa depaseasca cifra de afaceri de 1.000.000 euro, anul acesta reprezentantii agentiei si-au propus sa creasca sustenabil si au setat un target de 1.250.000 euro. In primele 8 luni s-a atins 750.000 euro revenue, reprezentand 60% din target. Strategia este investitia in cultura organizationala si in dezvoltarea de metodologii de lucru, astfel incat oamenii agentiei sa aduca cat mai multa valoare clientilor, valoare care este astfel transformata in revenue.

Grapefruit se bucura sa colaboreze cu parteneri precum Philip Morris, Dacia, Renault, Nissan, Nestlé, Alpha Bank, CEZ, Garanti Bank, E-distributie, Globalworth, Expur, RCI Finance, Maggi, Nestlé Baby si multi altii.

Capacitatea si rapididitatea cu care o agentie digitala poate asimila informatiile noi si sa le inlocuiasca pe cele irelevante face diferenta. Din acest motiv Grapefruit mizeaza in primul rand pe flexibilitate si adaptabilitate si va continua sa livreze cele mai bune rezultate, sa performeze si sa satisfaca nevoile fiecarui client, indiferent de schimbarile ce vor avea sa vina in mediul digital, pentru ca, in esenta, oamenii sunt schimbarea.