FlixBus pregateste primele autocare pe distante lungi alimentate cu hidrogen - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
FlixBus pregateste primele autocare pe distante lungi alimentate cu hidrogen

++  Viitorul mobilității este verde - călătoriile fără emisii de carbon vor fi posibile datorită tehnologiei pe bază de celule de combustibil alimentate cu hidrogen


++ FlixBus anunță cooperarea cu specialiștii de la Freudenberg Sealing Technologies pentru dezvoltarea unei tehnologii inovative

++ Hidrogenul este o sursă atractivă de energie pentru furnizorii de mobilitate

Compania care operează cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa continuă să investească în alternative durabile la combustibilii fosili și să dezvolte tehnologii inovatoare. FlixMobility urmează să testeze pe autocarele sale o tehnologie pe bază de celule de combustibil alimentate cu hidrogen, devenind astfel primul operator care utilizează această tehnologie.

Pentru a pune în aplicare acest proiect centrat pe sustenabilitate și servicii de mobilitate cu zero emisii de CO2, compania va colabora cu specialiștii de la Freudenberg Sealing Technologies. Primele discuții cu privire la dezvoltarea autobuzelor care vor susține tehnologia pe bază de celule de combustibil au avut deja loc.

Verdele nu este doar culoarea autobuzelor și trenurilor FlixMobility. Datorită unei flote moderne și capacității ridicate de transport de pasageri, autocarele pe distanțe lungi sunt unul dintre cele mai sustenabile mijloace de transport disponibile. Acum, FlixMobility și specialiștii în tehnologii inovatoare de la Freudenberg își propun să ducă serviciile de mobilitate un pas mai mai departe.

„Ne dorim să fim printre companiile care modelează viitorului mobilității. Flota modernă FlixBus este deja una sustenabilă, iar călătoriile cu autocarul pe distanțe lungi reduc emisiile de carbon cu aproape 80% comparativ cu o călătorie realizată cu automobilul. Cu toate acestea, continuăm să ne întrebăm ce putem face pentru a oferi călătorii și mai prietenoase cu mediul. După lansarea cu succes a trei autocare electrice, acum ne propunem să dezvoltăm primele autocare pe distanțe lungi cu o tehnologie pe bază de celule de combustibil alimentate cu hidrogen alături de Freudenberg. Acesta este un pas care va marca o încă o etapă importantă în istoria mobilității”, a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.

Primele autocare electrice FlixBus din Franța și Germania au fost produse de BYD și de compania Yutong din China. Tehnologia pe bază de celule de combustibil este o oportunitate pentru producătorii de autobuze din Europa pentru a-si aduce contribuția la viitorul serviciilor de mobilitate sustenabile.

Aceleași performanțe fără emisii de carbon

Autoturismele alimentate pe bază de celule de combustibil promit o autonomie de 500 de kilometri. Timpul de alimentare estimat este de 20 de minute, datorită hidrogenului. Performanțele autocarelor care utiliează tehnologia pe bază de celule de combustibilar vor respecta standardele actuale ale autocarelor care operează pe distanțe lungi.

„Un sistem hibrid care combină într-un mod inteligent celulele de combustibil alimentate cu hidrogen și baterii este în mod special potrivit pentru vehicule de talie mare care parcurg distanțe lungi, mai ales în condițiile în care vehiculele cu alimentare exclusiv electrică nu pot încă susține distanțele lungi”, a explicat Claus Möhlenkamp, CEO Freudenberg Sealing Technologies.

„În prima fază a proiectului demarat de FlixBus vor fi echipate câteva autocare cu această tehnologie, parte din faza pilot. Pe viitor, ne dorim să contribuim într-un mod semnificativ la reducerea emisiilor de CO2 din traficul stradal. Acest demers, alături de FlixMobility și de cea mai mare rețea de autocare din Europa, va reprezenta un moment inovator care va avea impact și asupra altor sectoare din industria mobilității, cu siguranță,” a mai adăugat reprezentantul companiei Freudenberg Sealing Technologies.

Hidrogenul – cum este folosit cel mai răspândit element din univers

Hidrogenul este cel mai răspândit element din univers. Aproximativ 71% din suprafața pământului este acoperită de apă, sau aproximativ 1,4 miliarde km³.

Tehnologia pe bază de celule de combustibil este o formă de propulsie electrică sustenabilă, transformând hidrogenul într-o sursă atractivă de energie pentru viitorul mobilității. Printre beneficii se numără autonomia sporită și timpul scurt necesar pentru alimentare. În plus, deoarece celula de combustibil generează numai apă ca emisie, aceste autobuze vor fi neutre din puncte al emisiilor de CO2.

Despre FlixMobility

FlixMobility este o companie tânără furnizoare de mobilitate, care oferă noi alternative pentru călătorii accesibile, accesibile și ecologice cu ajutorul brandurilor FlixBus și FlixTrain. Datorită modelului unic de business și a tehnologiei inovatoare, start-up-ul a pus rapid bazele celei mai mari rețele de transport de persoane pe distanțe lungi cu autocarul din Europa și a lansat primele trenuri verzi pe distanțe lungi în 2018. Din 2013, FlixMobility a schimbat modul prin care peste 100 de milioane de persoane au călătorit prin Europa și a creat sute de noi locuri de muncă în industrie. În 2018, FlixMobility a lansat serviciile FlixBus în Statele Unite ale Americii.

Din diverse orașe din Europa, echipa FlixMobility se ocupă de dezvoltarea tehnologiei, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, managementul calității și de dezvoltarea continuă a produselor. Operațiunile zilnice ale autocarelor verzi sunt administrate de partenerii regionali, IMM-uri locale, iar cele ale trenurilor FlixTrain sunt administrate în parteneriat cu companiile private de tren. Prin aceste parteneriate, inovații, spirit antreprenorial și un puternic brand internațional, se întâlnesc calitatea și tradiția. Combinația unică dintre un start-up tehnologic, platformă de e-commerce și transport clasic de persoane a poziționat FlixMobility ca lider înaintea multor corporații internaționale, schimbând permanent mobilitatea europeană.