Vanzari cu 20% mai mari in doar o luna de la lansarea campaniei de produse mediteraneene in restaurantele to-go "1 Minute" - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Vanzari cu 20% mai mari in doar o luna de la lansarea campaniei de produse mediteraneene in restaurantele to-go "1 Minute"

Reprezentanții lanțului de restaurante to-go „1 Minute”, un concept de retail al grupului internațional Lagardere Travel Retail, anunță vânzări cu 20% mai mari în mai puțin de o lună de la lansarea campaniei tematice de produse mediteraneene.

„Vânzările și entuziasmul clienților ne arată că specialitățile culinare mediteraneene au fost și sunt în topul preferințelor clienților noștri încă de la debutul campaniei. Sunt rezultate care ne bucură și care ne încurajează să continuăm seria proiectelor speciale cu produse culinare tematice. Campania mediteraneeană la 1 Minute e o invitație pe care o lansăm clienților nostalgici după o vacanță pe țărmul Mării Mediterane precum și celor care își doresc să încerce ceva nou. Produsele create de specialiștii noștri îi trimit într-o călătorie culinară și vin la pachet și cu alte surprize și momente memorabile cu care vom surprinde în curând.”, a explicat Petruța Ioniță, Head of Marketing Lagardère Travel Retail România.

Succesul campaniei a avut la bază un concept integrat de comunicare dezvoltat împreună cu agenția pastel. „Descoperă orizontul gustului mediteraneean” este astfel invitația lansată de restaurantele to-go „1 Minute” în promovarea rețetelor specifice spațiului mediteraneean. Campania de comunicare semnată de pastel aduce în prim plan imaginea sandvișului mediteraneean, văzut prin binoclul exploratorului în căutarea noului gust. Curioșii și temerarii puși pe descoperiri vor găsi pana pe 15 octombrie în rețeaua „1 Minute” produse din categoria fresh food și packed food, dezvoltate după rețete mediteraneene.

„Acceptăm fiecare challenge pe care ni-l oferă clienții cu entuziasm și cu determinare. Așa s-a întâmplat și în cazul Lagardere și ne bucură faptul că într-o jumătate de an am pus pe picioare două campanii de comunicare cu impact pentru lanțul de restaurante <<1 Minute>>. Dacă vorbim strict de ultima campanie din categoria produselor mediteraneene, credem că am surprins esența și spiritul bucătăriei din această zonă și rămânem deschiși la multe aventuri asemănătoare”, a declarat Dana Nae Popa, managing director pastel.

Experiența mediteraneeană cuprinde produse precum: salate, sandvișuri, platouri mixte savuroase, paella după o rețetă tradițională, fresh-uri naturale, deserturi și gustări.

Campania este a doua dintr-un proiect „1 Minute” de diversificare a meniului și creare a unor experiențe diverse cu specific geografic. Prima campanie a fost dedicată spațiului balcanic și s-a desfășurat la începutul acestui an.

Echipa Lagardère Travel Retail România
Petruta Ioniță, Head of Marketing
Dana-CristianaTeodorescu, Specialist Marketing
Marius Cristian Prec, Category Manager
Victor Nedelcea, Category Manager
Mirela Roman, Product Innovation Manager

Despre 1 Minute
Cu o rețea de 42 de magazine în România, 1 Minute este un concept internațional de tipul Quick Service Restaurant care oferă clienților o gamă bogată de produse, axată în principal pe fresh food (sandvișuri, salate, deserturi, sucuri din fructe proaspăt stoarse, patiserie), dar și un segment complementar de produse convenience, totul într-o locație cu un design și o arhitectură moderne. Conceptul este adaptat pentru centrele de afaceri și locațiile cu trafic intens, fiind ”vecinul de nădejde” în pauzele de masă și în clipele de respiro din mediul cotidian.

DESPRE Lagardère TRAVEL RETAIL
Una dintre cele patru divizii ale grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este un lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia operează 4.600 de magazine pentru  liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice situate în aeroporturi, gări și alte concesiuni, în 35 de țări la nivel global. Lagardère Travel Retail generează vânzări de 4,9 miliarde EUR (gestionate 100%, 2018).  

Lagardère Travel Retail are o abordare holistică unică care își propune să depășească așteptările călătorilor pe toată durata călătoriei lor și să optimizeze activele proprietarilor și brandurile partenerilor.

În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața comerțului în zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 280 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay, 1 Minute și So! Coffee.

www.lagardere-tr.com  ●  www.lagardere-tr.ro