Biletul InterFlix - propunerea FlixBus pentru a vizita Europa low-cost in sezonul de varf - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Biletul InterFlix - propunerea FlixBus pentru a vizita Europa low-cost in sezonul de varf

Vara, biletele pentru cele mai multe destinații de vacanță sunt mult mai scumpe decât în alte perioade ale anului.

FlixBus, unul dintre cele mai importante startup-uri de mobilitate din Europa pune la dispoziția celor care vor să viziteze cât mai multe orașe la un preț accesibil un bilet special.

Cardul InterFlix în valoare de 99 de euro permite vizitarea a 5 orașe europene din rețeaua verde FlixBus care conectează peste 2000 de destinații din 28 de țări din Europa. Biletele dus-întors vizează cursele cu autocarul pe distanțe lungi, atât pe linii internaționale, cât și pe linii domestice în Franța, Italia, Olanda sau Polonia, printre altele.

În Germania, există și posibilitatea de a folosi biletul pentru a călători cu FlixTrain. Trenurile alimentate în proporție de 100% cu energie verde furnizată de Greenpeace Energy circulă pe rutele Berlin și Köln, Berlin – Stuttgart și Köln – Hamburg.  

Vizitează 5 orașe din Europa cu mai puțin de 100 de euro  
Valabil timp trei luni, biletul are un preț unic pentru toate categoriile de vârstă. Pentru cei care planifică un mini-tur al Europei sau al unei singure țări, cu opriri mai puține și șederi mai lungi în fiecare destinație, InterFlix s-ar putea dovedi o opțiune de călătorie foarte avantajoasă. 

Biletul poate fi achiziționat de pe site-ul interflix.flixbus.com. După efectuarea rezervării, pasagerii vor primi cinci coduri care pot fi folosite doar pentru conexiuni directe, la alegere. Vouchere pot fi răscumpărate și prin prin intermediul aplicației FlixBus, nu doar de pe pagina dedicată biletului InterFlix.

Cele 5 vouchere InterFlix sunt personalizate, ceea ce înseamnă că nu sunt transmisibile. Odată ce întreaga procedură este finalizată, pasagerii pot rezerva biletele pentru călătoria cu FlixBus, dar și cu FlixTrain, pentru a descoperi Europa!

Se poate opta pentru un tur a cinci orașe europene (București - Budapesta – Zagreb – Viena – Berlin – București, de exemplu) sau pentru o călătorie într-o singură țară mai multe rute domestice FlixBus (în Franța, Italia, Germania și multe alte țări).  

Din anul 2013 de când s-a lansat pe piața din Germania, autocarele FlixBus oferă un mod mod comod și sustenabil de a călători pentru toate buzunarele. Frecvența ridicată a autobuzelor permite pasagerilor să călătorească către destinațiile preferate într-un mod flexibil. Mai mult, călătoria va fi un confortabilă, cu autobuze noi, cu dotări moderne: Wi-Fi gratuit, prize electrice, aer condiționat, gustări și băuturi,cât și spațiu generos pentru picioare. În plus, toate autocarele verzi sunt dotate cu o toaletă.  

FlixBus operează peste 350.000 de conexiuni zilnice în peste 2000 destinații din 29 de țări . În prezent, FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări, printre care Ungaria, Austria, Cehia, Franța, Germania, Italia, Spania sau Bulgaria.
 
Despre FlixBus
FlixBus este o companie tânără furnizoare de transport pe distanțe lungi. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 350.000 de curse zilnice către 2.000 de destinații din 29 de țări.

Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, start-up-ul combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, MÜnchen, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei. Partenerii de transport regionali, adesea firme de familie clădite pe eforturile câtorva generații, se ocupă de operațiunile cotidiene și de o flotă de autocare verzi FlixBus, punând un accent deosebit pe cele mai înalte standarde de confort și de siguranță. Așadar, inovația, spiritul antreprenorial și o marcă puternică în transportul internațional de persoane sunt completate de experiența și de calitatea unui sector tradițional format din firme mici și mijlocii. În 2018, FlixBus a transportat 45 milioane de pasageri.