BluParty a aniversat 13 ani in industria petrecerilor corporate pentru copii - 5.0 out of 5 based on 2 votes

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
BluParty a aniversat 13 ani in industria petrecerilor corporate pentru copii

În 2005 o mână de oameni pasionați au pus bazele unei mici agenții de organizare a petrecerilor pentru copii, într-un domeniu de activitate care abia începea să se contureze.

Pe atunci BluParty număra doar câțiva angajați, însă a continuat să crească, iar astăzi are zeci de angajați și colaboratori, care au un scop comun - să aducă zâmbete pe chipurile prichindeilor.

În 2018 BluParty a împlinit 13 ani de activitate și a sărbătorit cele peste 12.000 de evenimente de succes, organizate de la înființare, până astăzi.

Ca orice alt tip de business, BluParty a fost nevoit să se adapteze la schimbările apărute pe piață, dar și la nevoile în continuă schimbare ale clienților. O dată cu aniversarea, echipa BluParty a decis că este vremea pentru o relansare, care să dea un suflu fresh agenției.

Relansarea a adus cu sine noutăți, mai ales la nivel de concepte de petrecere: virtual reality, spectacolele de magie și teatru, petrecerile cu tematică științifică și fire shows sunt special create pentru a-i provoca și stimula atât pe copii, cât și pe părinții lor.

Cum erau evenimentele corporate atunci când BluParty s-a lansat?

Atunci când BluParty a intrat pe piață, evenimentele corporate se limitau la clasicele petreceri pe care companiile le organizează anual pentru angajații lor în preajma Crăciunului. În timp, însă, evenimentele au devenit din ce în ce mai diversificate și companiile au început să organizeze evenimente interne pentru angajați și familiile lor și în alte perioade ale anului.

Un astfel de eveniment este o oportunitate excelentă de teambuilding și socializare între angajați, iar departamentele de Resurse Umane au realizat acest lucru și au fost receptive la acest trend în continuă creștere.

“În cei 13 ani de activitate în domeniul organizării de petreceri corporate, am realizat că ceea ce clienții caută sunt organizatori specializați, capabili să livreze servicii calitative. Și valorile de brand sunt importante, pentru că ele se reflectă în tot ceea ce compania face, mai ales în relația cu clientul.” declară Alexandra Timofte, manager BluParty

În prezent, BluParty organizează o varietate de evenimente corporate, de la petreceri de 1 iunie, petreceri de iepuraș sau de Crăciun, până la teambuilding-uri tip Family Day, deschideri de an școlar sau chiar lansări de produse pentru copii. Oricare ar fi tipul evenimentului corporate, echipa BluParty știe cum să răspundă cerințelor specifice acestuia și reușește de fiecare dată să livreze distracție și bună dispoziție.

Care sunt inovațiile pe care le introduce BluParty în conceptele corporate?

Chiar dacă un business ce se ocupă de organizarea petrecerilor pentru cei mici poate părea unul ușor din exterior, acesta nu duce deloc lipsă de provocări. E nevoie de oameni cu multă imaginație și creativitate pentru a-i face pe cei mici să se bucure de fiecare moment al unui eveniment. Pasiunea și dedicarea sunt necesare pentru un astfel de job, iar echipa BluParty nu duce lipsă de niciuna dintre ele.

Cele mai semnificative schimbări care au venit o dată cu relansarea sunt cele de la nivel de servicii: concepte care atrag toți invitații, indiferent de vârstă, petreceri pentru adolescenți care țin cont de trendurile generației millenial și tematici cât mai personalizate sunt de acum incluse în evenimentele corporate organizate de BluParty.

BluParty petrecere cu tematica stiintifica

Tematici personalizate pentru evenimentele corporate

Multe business-uri din domeniul organizării de petreceri pentru copii vin în întâmpinarea clienților cu pachete de eveniment prestabilite, care nu se pliază pe nevoile tuturor clienților. Echipa BluParty a observat că fiecare client are propria viziune cu privire la evenimentul pe care dorește să îl organizeze, iar o relație strânsă cu clientul și multă comunicare sunt esențiale pentru a ajunge la rezultatul dorit.

Cei 13 ani de experiență pe piața petrecerilor de copii din România i-au învățat pe cei de la BluParty că input-ul clienților este foarte valoros și că de foarte multe ori acesta este ingredientul secret care sporește succesul evenimentului. Clienții pot fi foarte creativi și sunt mereu fericiți atunci când își văd ideile puse în practică.

În plus, dacă compania decide să organizeze un eveniment corporate la propriul sediu, sugestiile venite din partea clientului se pot dovedi cu atât mai utile, deoarece cunosc foarte bine spațiul în care va fi organizat evenimentul.

Concepte de petrecere care îi vor bucura atât pe copii, cât și pe angajați

Vârsta copiilor care participă la un eveniment corporate poate varia, așa că este necesar ca evenimentul să aibă concepte atractive pentru diverse vârste - de la copii sub 5 ani, până la adolescenți și adulți, toți invitații trebuie să se bucure de petrecere.

În plus, evenimentele corporate pentru copii nu sunt destinate doar acestora, ci și tuturor angajaților companiei. Ele sunt un prilej de relaționare și de creare a unor legături mai strânse în interiorul comunității. Scopul acestor evenimente nu este acela de a-i ține pe copii ocupați, ci este o ocazie pentru părinți de a petrecere timp de calitate cu familia, dar și cu colegii de lucru și familiile acestora.

Noile concepte nu sunt doar family-friendly, ci sunt menite să scoată la iveală copilul din interior și să îi ajute pe părinți să uite de grijile cotidiene și să privească lumea prin ochii prichindeilor timp de câteva ore.

Strategia de la baza a acestor concepte este bine gândită și are scopul de a stimula curiozitatea și creativitatea celor mici, dar și de a-i captiva pe adulți prin povești și umor care transcend vârsta.

“Există povești potrivite doar pentru anumite vârste, dar există și acele povești care îi atrag pe copii și adulți deopotrivă. Acestea din urmă sunt cele care ne-au servit ca inspirație pentru noile concepte de petrecere, de care se pot bucura toți cei prezenți la eveniment, indiferent de vârstă.” afirmă Alexandra Timofte, manager BluParty

Părinții nu se vor bucura doar datorită faptului că își văd copiii fericiți, ci vor participa activ la eveniment și vor redescoperi ei înșiși curiozitatea caracteristică copilăriei. Fie că e vorba de spectacole de teatru, magie, improvizație sau scenete cu experimente chimice amuzante, prichindeii și adulții vor fi deopotrivă implicați.

BluParty spectacol de magie



Noile concepte de petrecere corporate țin cont de trendurile preferate ale adolescenților

Un concept fresh adus de relansare sunt petrecerile pentru adolescenți. Implementarea acestuia a fost inspirată de primii clienți BluParty, care au crescut o dată cu brandul. Interesele lor s-au schimbat, așa că BluParty le-a venit în întâmpinare cu petreceri ce țin cont de trenduri dragi lor, cum ar fi virtual reality, machiaj cu glitter și cabine foto distractive.

Acest concept se pliază foarte bine pe evenimentele corporate, unde o parte din copiii angajaților sunt adolescenți și își doresc ca petrecerile la care participă să aibă elemente cool, pe care le întâlnesc zi de zi în social media. Ei vor fi plăcut surprinși atunci când vor descoperi că la petrecerea organizată de firma unde lucrează părinții lor pot să încerce mult doritul machiaj cu sclipici (atât de popular în cadrul festivalurilor de muzică) și pot să se bucure de experiența VR, plină de adrenalină.

Pe lângă asta, vor fi fericiți să poată lua acasă ca suvenir de la eveniment o poză cu magnet, pe care s-au distrat făcând-o cu noii lor prieteni la photo booth-ul cu accesorii.

Spectacolele de teatru și divertisment din cadrul evenimentelor corporate au adoptat și ele teme și personaje pe care și adolescenții le îndrăgesc. De exemplu, experiența Star Wars, care presupune o “călătorie” intergalactică sub îndrumarea a două personaje faimoase din franciză este populară atât în rândul copiilor, cât și în rândul adolescenților.

BluParty machiaj cu glitter

BluParty are acum o identitate vizuală nouă

Cele mai ușor de observat schimbări aduse de relansare sunt cele de la nivel vizual: BluParty are un logo nou, cu un design ceva mai elegant, dar care își păstrează stilul jucăuș, caracteristic brandului. La nivel cromatic nu s-a schimbat nimic, roșu și albastru rămânând în continuare culorile reprezentative ale BluParty.

Cu ocazia relansării, BluParty a inaugurat și noul site, care a fost special creat astfel încât utilizatorii să aibă o experiență cât mai plăcută atunci când navighează online și să poată găsi cu ușurință informațiile de care au nevoie pentru a organiza evenimentul pe care îl visează.
 
“Fie că ne descoperă prin recomandări sau prin alte mijloace, toți clienții ajung să ne viziteze site-ul înainte să ajungem să colaborăm. De aceea am vrut să îi conferim un nou aspect vesel și o structură care face experiența de utilizare cât mai ușoară.” ne spune Alexandra Timofte, manager BluParty.

BluParty