The House PR Agency primeste Special Award for Continuous Improvement & PR Excellence la gala Romanian PR Award 2018 - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
The House PR Agency primeste Special Award for Continuous Improvement & PR Excellence la gala Romanian PR Award 2018

În cadrul celei de-a șaisprezecea ediții a Galei Romanian PR Award a fost acordat un premiu unic: Special Award for cotinuous improvement & PR excellence decernat către The House PR Agency.

Cu o echipă formată din 4 profesioniști în domeniul comunicării, agenția a arătat o creștere considerabilă de la an la an din momentul înființării (1 martie 2015), atât în ceea ce privește performanța în relații publice, cât și profitabilitatea și randamentul în contextul actual de business.

Agenția nu este la prima recunoaștere de acest tip. De-a lungul celor aproape 4 ani de existență pe piața din România, The House PR Agency s-a bucurat de rezultate pozitive ce au fost recompensate prin câștigarea premiului Small Consultancy of the Year (2017) în cadrul Galei Romanian PR Award, Best Social Media Initiative alături de Arval România (2017) în urma implementării campaniei internaționale de prevenție la volan Arval Safety Week, Premiul Business Woman pentru Implicare în Comunitate (2017) și Elite Company of the Year (2015).  

“Ne bucură foarte mult aceste rezultate și ne onorează faptul că munca noastră nu trece neobservată. Avem oameni cu care am legat relații speciale în acești ani de transformare sau care ne-au devenit prieteni din clienți. Asta spune multe despre echipa din agenție, dar și despre deschiderea lor în a acorda o șansă unor oameni care se străduiesc să livreze constant cele mai bune rezultate. Le mulțumim tuturor celor care ne-au susținut încă din perioada în care eram doar un start-up cu visul de a deveni un business adevărat. Fiecare dintre oamenii care ne-au fost sau ne sunt alături și-au lăsat amprenta în evoluția noastră ca echipă, ca agenție.” declară Valeria Tudor, Founder & Owner al The House PR Agency.   
 
Ultimii doi ani au reprezentat un moment de referință pentru agenție, o perioadă în care au fost obținute rezultate notabile și s-au dezvoltat proiecte din ce în ce mai complexe pe toate zonele de expertiză ce deservesc clienții din diferite domenii. Anul trecut s-a înregistrat o cifră de afaceri de patru ori mai mare, echipa s-a dublat, iar portfoliul a asimilat noi clienți ce au permis o dezvoltare rapidă și o extindere a business-ului The House PR Agency la nivel internațional.

The House PR Agency este un proiect inedit, ce iese din tiparele agențiilor clasice și transpune în realitate ce e pe hârtie, atât pentru clienți, cât și pentru echipă. Fondată în anul 2015, agenția încearcă să îmbine principiile britanice din PR cu practicile autohtone. Profesionalismul, eficiența, creativitatea reprezintă doar trei dintre trend-urile globale la care agenția urmărește să se ralieze. Agenția oferă servicii de: marketing communications, corporate reputation, advocacy, CSR, media relations, digital and social media, event management și producție. Portofoliul agenției cuprinde clienți atât din zona de financiar, cât și automotive. Mai mult, peste 50% dintre clienți sunt în zona de agribusiness, agenția fiind implicată într-o serie de campanii de comunicare integrată în scopul promovării unor produse către publicuri de nișă. Citiți mai multe despre The House PR Agency aici: www.thehousepr.agency.