Sophia, primul robot cu cetatenie din lume, a purtat in premiera machiaj AVON pe scena Brand Minds 2018

Sophia, primul robot din istorie care a primit cetățenia unui stat, a purtat în premieră make-up marca AVON, în cadrul evenimentului Brand Minds care a avut loc astăzi, 11 mai, la București.

Sophia a fost invitatul special al conferinței dedicate anul acesta chiar inteligenței artificiale.

Roxana Minea, make-up artist AVON, a utilizat mai multe produse de înfrumusețare pentru robotul prezent pentru prima oară în România, devenind astfel și primul make-up artist român care se poate lăuda cu o sesiune de machiaj pentru inteligență artificială. Ședința inedită de make-up a fost difuzată live pe pagina de Facebook AVON Space, unde Roxana Minea a dat detalii despre produsele folosite într-un dialog cu vedeta online Oana Tache. Puteți urmări întreaga ședință de machiaj a Sophiei accesând acest link.

Sophia este primul robot din istorie care a primit cetățenia unui stat, devenind, în luna octombrie 2017, cetățean al Arabiei Saudite, în cadrul unui târg de investiții în tehnologie. Robotul construit în Hong Kong, de către compania Hanson Robotics, poate simula o gamă completă de expresii faciale, poate urmări și recunoaște chipurile, ne poate privi în ochi și este capabil să poarte discuții naturale cu oamenii. Prima sa apariție publică a avut loc în martie 2016 și, de atunci, s-a transformat într-o adevărată vedetă.

Conferința Brand Minds, un eveniment în cadrul căruia au vorbit câțiva dintre cei mai mari influenceri din lume, a abordat subiecte de actualitate, precum inteligența artificială, inteligența emoțională sau rolul neuroștiinței în vânzări și publicitate. Alături de Sophia au mai urcat pe scenă Shed Simove, antreprenorul Seth Godin, autorul inteligenței emoționale Daniel Goleman, antropologul american Helen Fisher și formatorul de leadership Robin Sharma.

Despre AVON
AVON este prezent de 20 de ani pe piața din România, timp în care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei. Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și oportunitate de carieră femeilor, dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru sănătatea și standardul lor de viață.