TOMMY JEANS lanseaza campania de brand TOAMNA 2022 cu TEMS, artista nominalizata la GRAMMY - ❤️ Fashion8

Pornind de la locul ei de origine din Lagos, Tems participa in cea mai noua campanie de brand care sarbatoreste caracterul ludic si experimentarea stilistica.

Tommy Hilfiger lanseaza campania de brand TOMMY JEANS Toamna 2022, care la nivel global a inceput in septembrie 2022. Alaturi de Tems, cantareata, compozitoare si producatoare, videoclipul ne prezinta Alté, o subcultura vibranta si un centru creativ – care conecteaza brandul la noi audiente de pe tot globul.

Dupa turneul sau mondial, Tems (@temsbaby) se intoarce in orasul ei natal Lagos, Nigeria si joaca in videoclipul campaniei cu sprijinul colectivului de skateboarding WAFFLESNCREAM si artistilor Alté Lady Donli si Dami Oniru. Lagos este unul dintre cele mai interesante centre creative globale de astazi, unde se formeaza o comunitate de pionieri uniti de dorinta de a experimenta multe genuri si stiluri. Comunitatea impinge granitele sonore, vizuale si stilistice printr-un amestec de influente globale. Videoclipul a fost regizat de membrul diasporei nigerian Akinola Davies Jr. si fotografiat de Joshua Woods, din Harlem.

„Imi pare fascinant sa fac parte din aceasta campanie, mai ales ca inseamna ca mai multi oameni vor afla despre Lagos si despre spatiile alternative si comunitatile care prospera acolo”, spune Tems. „Aceste comunitati nu numai ca te invita sa te straduiesti sa atingi cele mai inalte culmi, sa faci si mai mult si sa te straduiesti mai departe, dar te ajuta sa evoluezi creativ - toate lucrurile care m-au ajutat si pe mine sa devin artistul care sunt astazi.”

Tommy Collection este o colectie noua si apare pentru prima data pe parcursul acestei campanii. Inspirata de amestecul culturii prep, skate si hip-hop din anii 90, colectia pentru barbati, femei si gender-inclusive este alcatuita din siluete emblematice, modelate in piese versatile de imbracaminte streetwear contemporana. Colectia exploreaza jocul de proportii si detalii inspirate de imbracamintea sport, in timp ce introduce o versiune noua a jachetei puffer Alaska. Oversized, cu maneci detasabile si imprimeu cu monograma, jacheta puffer Alaska este articolul cheie in acest sezon.

Tommy Jeans este disponibila la partenerii selectati, precum si pe tommy.com si in anumite magazine selectionate TOMMY JEANS din intreaga lume si Tommy Collection este disponibila exclusive online.

Urmariti @TommyJeans pe Instagram si alaturati-va comunitatii TOMMY JEANS – o destinatie digitala care combina muzica, streetwear si cultura.



Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnata distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat mereu echilibrul si cresterea organica, condusa de valorile CSR, si de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piata, in continua dezvoltare, captand atentia celor mai pretentiosi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute marci de stil de viata premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil iconic care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar marca este sustinuta de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezenti in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com

 

 

TOMMY JEANS lanseaza campania de brand TOAMNA 2022 cu TEMS, artista nominalizata la GRAMMY - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 

NOUTATI IN SHOP: Incaltaminte

NOUTATI IN SHOPPING: Haine