TOMMY JEANS A ORGANIZAT IN ROMANIA TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS - creativitate & responsabilizare, un mix sustenabil pentru un viitor mai bun - - ❤️ Fashion8

TOMMY JEANS A ORGANIZAT IN ROMANIA TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS - creativitate & responsabilizare, un mix sustenabil pentru un viitor mai bun -

TOMMY HILFIGER, reprezentat in Romania de SARKK SA, a gazduit TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS in Romania pe 8 Iunie si urmareste sa continue misiunea de sustenabilitate desfasurata de brand.

Din dorinta de a construi un viitor mai bun si de a oferi consumatorului moda sustenabila 100% pana in 2030, brand-ul isi propune ca prin TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS sa celebreze si sa incurajeze sustenabilitatea, sustinand de asemenea creativitatea consumatorului si accesul la informatii utile despre reciclare, sustenabilitate si moda circulara pentru a putea lua decizii informate corect in ceea ce priveste achizitiile vestimentare si stilul de viata abordat.

Cu fiecare noua colectie TOMMY JEANS se doreste sa se combata risipa de tesaturi, incercandu-se ca cea mai mare parte a colectiei sa fie conceputa folosind articole de imbracaminte din denim 100% reciclate, realizate printr-o tehnica inovatoare care amesteca deseurile de bumbac din fabricile de imbracaminte si lenjerie de pat din industria hoteliera, cusute cu ata din sticle de plastic PET reciclate.

Evenimentul TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS a avut loc la Atelier Floraria Iris, Bucuresti si acestei inovatoare initiative s-au alaturat inivitati din industriile creative si media, precum creatorii de continut Ana Gum, Ovidiu Muresanu, Diana Munteanu si fashion stilistii Lucy Faur, Madalina Preda, Adina Vilcea.

Un demers creativ si sustenabil, menit sa contribuie la dezvoltarea culturii upcycling in Romania, in cadrul evenimentului TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS invitatii au acceptat provocarea de a participa la un workshop in care au invatat cum sa creeze diverse obiecte din denim, o oportunitate extraordinara de a explora lumea denimului dincolo de granitele si formele traditionale.

Motivati sa descopere cum si ei pot face parte din calatoria de sustenabilitate TOMMY HILFIGER si dornici sa contribuie la crearea unui viitor mai bun, fiecare invitat si-a dat refresh imaginatiei si s-a implicat in realizarea unui obiect din denim, oferind astfel o a doua viata acestui material. Workshop-ul a fost sustinut de Sergiu Chihaia - sculptor, textilist & designer, cadru didactic titular la Departamentul Moda, Universitatea Nationala de Arte Bucuresti - si studentii sai din Anul III.

De asemenea, participantii au avut ocazia sa admire o expozitie formata din obiecte si instalatii realizate din denim de catre studentii de la UNArte, coordonati de Sergiu. Denimul folosit a provenit dintr-o selectie de perechi de blugi noi, nepurtati, care nu au fost pusi in vanzare, creatiile studentilor devenind astfel o puternica sursa de inspiratie.

Prietenii si fanii brand-ului TOMMY JEANS sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyJeans si #TommyJeans.

SFATURI UTILE PENTRU SUSTENABILITATE

Mai putine spalari. mai multe purtari
Intre spalari poti aerisi articolele vestimentare la soare afara, in fata unui geam sau a unui ventilator, pentru a diminua acumularea de mirosuri sau bacterii.

Calitate in loc de cantitate
Investeste intr-un articol calitativ, creat cu atentie pentru a rezista mai mult timp.

Schimba sau daruieste
Schimba articolele cu persoanele apropiate atunci cand nu le mai porti, pentru a le oferi o noua viata. Un obicei nou si util care ajuta planeta.


# # #

Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

TOMMY JEANS A ORGANIZAT IN ROMANIA TOMMY JEANS REFRESH SESSIONS - creativitate & responsabilizare, un mix sustenabil pentru un viitor mai bun - - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 

NOUTATI IN SHOPPING: Haine

NOUTATI IN SHOP: Pentru Copii

NOUTATI IN SHOP: Incaltaminte