Carrefour lanseaza TEX Responsabil, o initiativa pentru moda sustenabila, creata din respect pentru natura

Brandul TEX, disponibil exclusiv la Carrefour, demarează în România angajamentul pentru o modă mai sustenabilă.

TEX Responsabil include o gamă de piese vestimentare și articole pentru casă, create cu respect pentru natură și destinate întregii familii. Mai mult, până în 2030, TEX își asumă că 100% din materiile prime folosite pentru produsele sale vor fi de provenienţă controlată și obţinute în mod sustenabil.

La TEX, preferăm bumbacul ecologic, remunerăm echitabil producătorii și încurajăm fabricarea produselor din materiale reciclate și cu un consum redus de apă. Astfel, intervenim responsabil în fiecare etapă de creaţie a modei de azi și a celei de mâine și ne asumăm că 100% din materiile prime folosite pentru produsele noastre vor fi de proveniență controlată și obținute în mod sustenabil, de acum până în anul 2030.

Inițiativa TEX Responsabil a fost creată pornind de la provocarea de a reduce impactul asupra mediului. Gama de produse create cu grijă pentru mediul înconjurător, aflate sub umbrela TEX Responsabil, include articole pentru casă și piese comode și călduroase pentru cei mici și cei mari, ideale pentru sezonul rece. Noua gamă de produse reflectă fiecare act de sustenabilitate sprijinit de TEX, care a accelerat demersul său spre o modă responsabilă, asumându-și trei angajamente în România:

1.Bio
TEX Bio include o selecție extinsă de textile de casă și haine de bebeluși și copii până în 4 ani, realizate din bumbac provenit din agricultura ecologică și cu certificare 100 OEKO-TEK, care atestă că nicio substanță nocivă pentru piele nu a fost utilizată în producție.

2.Materiale reciclate
La TEX, găsești jachete și veste pufoase pentru cei mici și pentru cei mari, cu umplutură din materiale reciclate din plastic, înainte ca acesta să ajungă în oceane, protejând astfel resursele planetei. Calitatea produselor din materiale reciclate este întotdeauna garantată deoarece toți avem dreptul la haine în tendințe din materiale reciclate.

3.Economisirea apei
Întreaga familie poate alege piesele create din denim sustenabil de la TEX, realizat cu mai puțină apă, prin metoda Waterless, dar și cu consum redus de CO2 și electricitate, prin metoda Dope Dyed, care integrează culoarea direct în fabricație, eliminând etapa de vopsire și protejând astfel biodiversitatea.

Prin toate aceste demersuri, lansăm astfel invitația de a acționa împreună pentru modă sustenabilă.

Gama de articole TEX Responsabil este accesibilă online oriunde în țară, prin Carrefour.ro, dar și în pop-up shop-urile dedicate din două hipermarketuri Carrefour din București, primul amenajat în Carrefour Corbeanca, iar al doilea pregătit pentru lansare în curând în Carrefour Park Lake.

TEX, stil cu angajamente care nu se demodează.

Mai multe despre inițiativa globală a grupului Carrefour, de la ce a pornit demersul TEX pentru modă sustenabilă și cum acționăm la nivel local, veți găsi în Dosarul de Presă atașat în mail.

Despre Carrefour
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau prin Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store și cu o rețea prezentă în 36 de orașe.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Deschidem Vinul Românesc, Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România și Creștem România BIO, în cadrul căruia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.