Campionii Tommy Hilfiger in incluziune si diversitate din campania colectiei Toamna 2020 Tommy Icons - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Campionii Tommy Hilfiger in incluziune si diversitate din campania colectiei Toamna 2020 Tommy Icons

Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei Toamna 2020 TOMMY ICONS si campania aferenta, care se concentreaza in jurul temei ”Moving Forward Together” reprezentand incluziunea si diversitatea.

In campania de Toamna 2020 TOMMY ICONS se regasesc personaje diverse care reflecta America moderna, toti pledand in modul lor unic pentru o mai mare incluziune in industrie. Colectia va fi disponibila in magazinele TOMMY HILFIGER selectionate, la nivel global, din noiembrie 2020.

Punandu-i sub lumina reflectoarelor pe cei care nu sunt reprezentati corespunzator in industria fashion, campaniile TOMMY HILFIGER continua sa aduca in atentia publicului declaratii indraznete despre cum ar trebui sa arate moda, sarbatorind si portretizand cu mandrie modelele care provin din medii diferite, au diverse marimi, varste, etnii si care aleg sa-si exprime personalitatea in moduri diferite. Campania Toamna 2020 TOMMY ICONS este un nou pas in aceasta calatorie, bazandu-se pe istoria brand-ului in depasirea limitelor a ceea ce reprezinta industria modei.

In campania de toamna 2020 TOMMY ICONS se regaseste un mix de figuri iconice la nivel global, extrem de inspirator, persoane care transpun consumatorii intr-o calatorie a auto-exprimarii, prin autenticitatea lor neingradita si increderea in a fi exact cine sunt. Cei care s-au alaturat campaniei sunt urmatorii:

• Halima Aden: Un model de culoare de succes, care poarta hijab, si care prin prisma functiei de Diversity Editor in cadrul Vogue Arabia, devine vocea puternica a celor care deseori nu se fac auziti.  
• Carolyn Murphy: Un puternic sustinator al sustenabilitatii si un supermodel care sfideaza stigmatizarea varstei in industrie.
• Dilone: Model, actrita si activista, care prin look-ul ei androgin sfideaza normele de gen.
• Michaela DePrince: O orfana a razboiului civil din Sierra Leone care a devenit o renumita balerina, cunoscuta la nivel international.
• Soo Joo Park: Un top model corean – american care sustine extinderea reprezentarii BIPOC in industriile beauty si fashion.
• Jasmine Sanders: Un supermodel cu un background multicultural care incurajeaza dreptatea sociala pe conturile ei de social media.
• Precious Lee: Un model de culoare plus-size, actrita, scriitoare si activista care pledeaza pentru diversitatea culturala dar si corporala in industria modei, TV si film.
• Audrey Hilfiger: Artista, antreprenor si activista care sustine comunitatea LGBTQI+, donand 25% din profiturile de la Centrul Ali Forney pentru sustinerea, protectia si dezvoltarea acesteia.

Intruchipand tema ”Moving Forward Together”, set-up-ul campaniei Toamna 2020 TOMMY ICONS a fost Golden Oak Ranch de la Disney, unde fotograful Dan Martensen a reusit sa surprinda si sa celebreze prin forta imaginii frumusetea unicitatii culturale. Urmarind directia campaniei redata prin acest mix de talente, design-ul colectiei TOMMY ICONS a fost conceput din perspectiva unui caleidoscop all – American. Colectia emana o energie moderna care prinde viata printr-un stil aventuros, pastrand ADN-ul si valorile specifice brand-ului.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Tommy Hilfiger colectia TOMMY ICONS


Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentru femei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentru barbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.