Colectia Diesel Denim Primavara-Vara 2020 - Pop your color - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Colectia Diesel Denim Primavara-Vara 2020 - Pop your color

Pentru sezonul Primăvară/Vară 2020, DIESEL lansează o nouă colecție denim care captează privirile.


La prima vedere, suprafețele din denim apar sub semnătura premium DIESEL de tratamente și spălări fading; pe măsură ce continui să privești marginile și detaliile, iese la iveală vibrația pieselor. Alegerea a fost o acţiune de design pornită de echipa DIESEL cu scopul de a transmite o reacţie afară, ȋn lumea reală; în acest sezon, DIESEL își propune să “Pop Your Color”.

Cu modele pentru femei și pentru bărbați, această colecție – la prima vedere – poate părea destul de asemănătoare cu altele. Totuși, în părțile unde există o abraziune sau unde se răsucește partea de la gleznă, culorile radiază. Atingerea neașteptată de culoare este disponibilă într-o serie de nuanțe care variază de la roz fluorescent, la galben sau la variații îndrăznețe de roșu și albastru. Ideea este ca o ștampilă unică și inconfundabilă a esteticii DIESEL Spring; şi este o trăsătură care va face capetele să se ȋntoarcă.

Tehnica utilizată pentru a obține acest efect policrom este de-a dreptul inventivă. Culoarea din interiorul acestor perechi de denim nu este nici print și nici o vopsea clasică.

În schimb, tonurile sunt obținute prin intermediul unui proces de spumare, spuma fiind absorbită direct de materialul textil, pentru pentru o senzație de atingere ușoară și o impresie naturală.

Procesul este atât de laborios și precis încât chiar și pe denimul alb, colorația spumantă nu apare pe exteriorul materialului textil. Metoda este măsurată și executată într-o maieră atât de fină, încât nuanțele apar doar pe porțiunea interioară a pieselor vestimentare. Când culoarea este observată la exterior, se datorează unor zgarieturi executate manual, abraziuni și tratamente care ȋi permit culorii să strălucească.

Pentru a însoți și promova această ofertă exclusivă, DIESEL a creat o campanie cu sloganul „Pop Your Color”. În aceasta, femeile și bărbații se regăsesc într-o lume suprarealistă, ironică și jucăușă, în care culoarea își urmează mișcările zilnice (aceștia poartă, desigur, noile modele denim). Norii se înroșesc; piscinele devin roz neon. Ideea? De a adăuga culoare acolo unde nu a existat, subliniind atât optimism, cât și personalitate.