Media Alert. Priyanka Chopra si Sasha Luss au purtat Tommy Hilfiger la Festivalul de Film de la Cannes 2019 - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Media Alert. Priyanka Chopra si Sasha Luss au purtat Tommy Hilfiger la Festivalul de Film de la Cannes 2019

Tommy Hilfiger anunță că actrița Priyanka Chopra a purtat TOMMY HILFIGER la cea de-a 72-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes, pe 19 mai 2019.


Priyanka Chopra a purtat o rochie de seară portocalie cu spatele gol, din colecția TommyXZendata Primăvară 2019.

Colecția capsulă TommyXZendaya Primăvară 2019, realizată de Tommy Hilfiger în colaborare cu ambasadoarea de brand la nivel global Zendaya, celebrează femeile puternice, emblematice ale anilor  ’70.

Colecția TommyXZendaya este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.

UNDE: Cannes, Franța

CÂND: Duminică, 19 mai 2019

Photo Credit: INSTAGRAM
@nicolasgerardin

Tommy Hilfiger anunță că modelul rus Sasha Luss a purtat o ținută TOMMY HILFIGER la Petrecerea Vanity Fair Cannes 2019 de la Hotel du Cap-Eden-Roc în Cap d'Antibes, Franța pe 18 mai 2019.

Sasha Luss a purtat o rochie de cocktail albă din mătase ce face parte din colecția TommyXZendaya Primăvară 2019.

Colecția capsulă TommyXZendaya Primăvară 2019, realizată de Tommy Hilfiger în colaborare cu ambasadoarea de brand la nivel global Zendaya, celebrează femeile puternice, emblematice ale anilor  ’70.

Colecția TommyXZendaya este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate.

UNDE: Cap d'Antibes, Franța

CÂND: Sâmbătă, 18 mai 2019

Photo Credit: Getty Images
@nicolasgerardin

# # #

Despre Sarkk
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.