Sondaj Illuma: De ce isi doresc femeile proceduri de infrumusetare nu se tem de riduri, dar isi doresc un ten hidratat - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Sondaj Illuma: De ce isi doresc femeile proceduri de infrumusetare nu se tem de riduri, dar isi doresc un ten hidratat

1 femeie din 3 merge lunar la un salon de cosmetica insa doar 60% au apelat vreodata la serviciile unei clinici de dermato-estetica, arata un sondaj* recent al Clinicii Illuma.

Bugetul alocat pentru astfel de proceduri este in medie de 100-300 de lei, iar printre procedurile preferate se numara tratamentele faciale (18%) si epilarea definitiva (20%).  

37% dintre femei considera ca nu este niciodata prea devreme pentru a apela la tratamente faciale, 26% spun ca vârsta potrivita este dupa 25 de ani, iar 19% ar opta pentru acestea dupa 30 de ani, arata un sondaj efectuat in luna martie de Clinica Illuma, la care au participat 369 de femei. Totusi, nu ridurile sunt problema estetica ce le aduce in fata specialistului in beauty, ci mai degraba hidratarea (53%) si mentinerea unui aspect plin de vitalitate, sanatos (46%).

In ceea ce priveste tratamentele corporale, in egala masura (48%) sunt preferate tratamentele anticelulitice si cele de intretinere. Epilarea definitiva este de asemenea un procedeu la care apeleaza 20% dintre cele care frecventeaza clinicile dermato-estetice, iar 30% spun ca, desi inca nu au inceput un astfel de procedeu, se gândesc sa o faca.

25% dintre clientele clinicii au apelat la serviciile noastre pentru tratamente corporale, 35% pentru cele faciale, iar 40% pentru epilare definitiva. Acestea au fost alegerile initiale, insa o clienta din 3 a revenit la Clinica Illuma si pentru servicii din alta sfera, in medie o clienta venind de 2 ori pe luna la noi, a explicat Alexandra Crâsmaru, fondator Clinica Illuma.

Datele sondajului mai arata insa ca 16% dintre femei nu au fost niciodata la un salon de cosmetica, iar 40% nu au apelat niciodata la procedurile din portofoliul unei clinici de dermato-estetica. Rezultatele citate mai arata ca bugetul alocat lunar procedurilor de infrumusetare este de 100-300 de lei pentru 60% dintre femei si de 300-500 lei pentru 25% dintre acestea. Totusi, nu pretul este criteriul cel mai important pentru alegerea serviciilor sau clinicii de frumusete, ci recomandarile prietenilor (peste 50%).

Intr-adevar, calitatea serviciilor a atras dupa sine recomandarile clientilor clinicii Illuma, astfel ca acest lucru a generat o medie de 60 de clienti noi pe luna, o triplare fata de primele luni de la deschidere. Media serviciilor accesate de clienti este de 350 de euro si, desi cei mai multi dintre cei care ne trec pragul sunt femei, ne bucuram sa avem un procent in crestere de clienti barbati, in prezent 10%, a mai declarat Alexandra Crâsmaru.

Lansarea in luna martie a tratamentului facial Dermalinfusion, un tratament revolutionar de curatare faciala ce realizeaza simultan exfoliere, extractii si infuzare de substante personalizate, a insemnat pentru Clinica Illuma o infuzare de noi clienti, dar si un upscale al paletei de servicii testate de pacientii actuali, cu aproximativ 50 de tratamente realizate in mai putin o luna de la lansare.

Lansata in luna mai 2020, cu o investitie de 300.000 de euro, Clinica Illuma, axata pe servicii de dermato-estetica minim-invazive, a incheiat anul 2020 cu o cifra de afaceri de 80.000 de euro. Alexandra Crâsmaru estimeaza ca va incheia 2021 cu o crestere cu 50% a cifrei de afaceri, sustinuta atat de cresterea organica a afacerii sale, cât si de extinderea si diversificarea serviciilor oferite in cadrul clinicii.

*Sondajul efectuat de Clinica Illuma a fost realizat online, in perioada 15 februarie -30 martie, pe un eșantion de 369 de femei, din mediul urban si rural, studii superioare (80%) cu venituri peste medie (36%) si medii (40%), majoritar cu varsta cuprinsa intre 26 si 45 de ani (70%).

***
Illuma Clinique este o clinica dermato-estetica, dedicata serviciilor de dermatologie, estetica faciala, epilare definitiva si remodelare corporala, totul cu un focus pe echipamente inovatoare, de ultima generatie si personal dedicat.

Brandul este construit in jurul conceptului de sanatate si frumusete a pielii, cu focus pe protocoale estetice minim-invazive, inovatoare. Filosofia pe scurt: Illuma Clinique, pentru sanatatea si frumusetea pielii tale!