Farmec relanseaza Gerovital Plant - noua gama are ingrediente de origine naturala si ofera protectie naturala microbiana - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Farmec relanseaza Gerovital Plant - noua gama are ingrediente de origine naturala si ofera protectie naturala microbiana

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de succes Gerovital Plant într-o variantă modernizată, cu îmbunătățiri aduse formulei, design-ului și funcționalității.

Noua linie Gerovital Plant vine cu o varietate de produse cosmetice destinate îngrijirii zilnice a tenului, având la bază ingrediente de origine naturală în proporție de peste 91%, care oferă protecție naturală microbiană și beneficii multiple pentru tenul normal și mixt.

Specialiștii Gerovital au dezvoltat produse adecvate unui program complet de îngrijire prin multibeneficii Gerovital Plant, special pentru consumatorii care își doresc atât curățarea tenului, hidratare și oxigenare, cât și reducerea ridurilor, regenerarea pielii, energizarea și îmbunătățirea luminozității ei.

“Gerovital Plant este o gamă cu o istorie de peste 30 de ani pe piața locală, ce s-a bucurat de aprecierea constantă a consumatorilor, datorită numeroaselor modernizări care au urmărit atât tendinţele internaționale de consum, cât și nevoile consumatorilor noştri și valorile în care credem, în special îmbinarea tradiției cu inovația. Astfel, am relansat gama Gerovital Plant, o linie marcantă a portofoliului brandului Gerovital, într-o formulă nouă şi originală. Suntem mândri să anunțăm că prima gamă fară conservanți, are acum peste 91% dintre ingrediente de origine naturală, oferind protecție naturală microbiană. Ultima etapă de modernizare a avut loc în 2016 și ne-a adus distincția de cea mai iubită gamă, un premiu care a întărit faptul că Gerovital reprezintă excelența românească în cosmetică. Suntem siguri că, în noua versiune, linia va fi şi mai apreciată de piață, datorită beneficiului care o diferențiază în segment - asigurarea în mod natural a echilibrului microbiomului la nivelul pielii, prin respectarea identității unice a acestuia”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs.  

Poziţionarea gamei pe segmentul cosmeticelor naturale este reflectată prin integrarea ingredientelor de origine naturală optim dozate și prin acțiunea sinergică a acestora.

Inovația adusă de noua gamă Gerovital Plant este Complexul Poliplant Microbiom Protect, complex format din Equibiome (un extract standardizat din radacină de Brusture) și un complex natural de plante din flora locală, care diminuează reactivitatea pielii și procesele inflamatorii, protejând Microbiomul - format din totalitatea bacteriilor bune și rele de pe suprafața pielii - este unic și specific fiecărui individ și esențial pentru buna funcționare metabolică a pielii. Echilibrul micobiomului are rol în creșterea imunității și protejează organismul împotriva bacteriilor dăunătoare, astfel pielea este mai sănătoasă, capabilă să se regenereze.

Pentru demachiere, Gerovital Plant aduce Apa micelară, ce previne dezechilibrul microbian de pe piele și Fluidul demachiant, care stimulează microcirculația și purifică tenul, îndepărtând și machiajul waterproof.

Programul de îngrijire al tenului conține trei creme cu beneficii de: hidratante, antirid, nutriție, protecție, energizare, efectul somnului de frumusețe și de oxigenare. Crema hidratantă revitalizează celulele și crește consumul de oxigen la nivelul acestora, Crema antirid SPF 15 corectează liniile fine și ridurile și restabilește echilibrul microbiomului pielii, iar Crema antirid nutritivă  stimulează procesele de reparare și regenerare alepielii, redând frumusețea naturală.

Pentru estomparea imperfecțiunilor și a urmelor de oboseală, specialiştii Gerovital au creat  Crema CC Matifiantă, care îmbunătățește funcția de barieră a pielii, pentru o piele echilibrată și Crema anticearcăn antirid, care îngrijește delicat zona din jurul ochilor, diminuând ridurile.

Boosterul vitalitate și strălucire este un ser cu o formulare fluidă, care se absoarbe ușor în piele, special conceput pentru tenul normal și mixt, având funcția de a stimula respirația celulară și de a revitaliza tenul.

Noile produsele Gerovital Plant pot fi achiziționate din rețeaua de magazine de brand Gerovital și Farmec, din magazinul online www.farmec.ro, din magazinul francizat din Bacău, precum și din farmaciile, supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară.

Conform rezultatelor companiei de cercetare de piață Nielsen, pe segmentul produselor de face care, produsele Gerovital și Farmec plasează producătorul clujean ca lider de piață. Farmec deține o cotă valorică de 29,7%, iar Gerovital o cotă valorică de 25,1%*.   

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În iulie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania  
Instagram: www.instagram.com/farmec 
Site şi magazin online: www.farmec.ro 

*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoria produselor de îngrijire facial pe piața din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie 2018 – Decembrie 2018). (Copyright © 2019, The Nielsen Company.)