Noua identitate de ambalaj GEROVITAL MEN, semnata de BRAND NEW

Începând din mai, Gerovital Men se prezintă publicului cu o nouă imagine, după ce a trecut printr-un proces de redesign de packaging, realizat de Brand New.

Gama Gerovital Men acoperă toate nevoile bărbaților și asigură o îngrijire completă, fiind compusă din produse destinate îngrijirii tenului (produse anti-aging cu acid hialuronic), produse pentru corp, mâini dar și pentru păr.

Brand New și-a propus modernizarea imaginii gamei pentru o relevanță mai crescută în rândul consumatorilor cu vârsta de 30+.

Premisa de la care s-a plecat în dezvoltarea proiectului a fost aceea că, deși tot mai conștienți de necesitatea utilizării unor produse destinate exclusiv genului lor, bărbații nu sunt la fel de aplicați și implicați în alegerea unui produs sau altul (nu caută informații aprofundate despre un brand sau altul și nici așteptări foarte complexe nu au). Spre deosebire de femei, bărbații nu rămân fideli unui produs sau altuia (pentru că doar acela le rezolvă problema), ci migrează foarte mult între branduri fiind atrași de noutăți.

„Imaginea nou creată dorește să transmită bărbaților faptul că gama de produse Gerovital Men le înțelege perfect nevoia de simplitate și eficiență. Gerovital Men încurajează adoptarea unui look cool, masculin și minimalist, potrivită bărbatului energic și stăpân pe el însuși care se menține în conexiune cu noutățile.”, declară Mădălina Oanță, Branding Director BRAND NEW.

Retorica (numele sortimentului și acțiunea lui) și restul elementelor de design au fost adaptate stilului pragmatic, dinamic, tipic bărbătesc: cu focus pe informație concisă, bine segmentată vizual, care să îi ajute pe consumatori să rețină vizual produsul de care au nevoie.

Aspectul premium este potentat de finisajele speciale.

Echipa client Farmec:
Natalia Muscă – Manager de produs

Echipa agenție Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Adina Iovan – Branding Account Executive

Despre BRAND NEW:
BRAND NEW este o agenție de strategie și design de brand, care de mai bine de șapte ani oferă soluții de branding și packaging pentru clienți locali și internaționali.

Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming și definirea identității vizuale (concept de brand, univers vizual, soluții de design, retorica de brand, vocabular vizual) și Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienți de top din industrii dintre cele mai diferite. Printre aceștia se numără: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – este un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În iunie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec 
Site şi magazin online: www.farmec.ro