Brand New semneaza designul de ambalaj pentru noua gama ASLAVITAL MINERALACTIV - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Brand New semneaza designul de ambalaj pentru noua gama ASLAVITAL MINERALACTIV

Brand New a creat designul ambalajelor noilor produse din gama de cosmetice ASLAVITAL MINERALACTIV de la Farmec, cel mai mare brand românesc de cosmetice.


ASLAVITAL MINERALACTIV ține pasul cu noile tendințe din domeniul cosmeticelor, evoluând pentru a livra consumatorilor săi soluții inovatoare, care să răspundă pe deplin nevoii acestora de echilibru dar și de protecție împotriva poluării urbane.

Astfel, produsele cosmetice din gama ASLAVITAL MINERALACTIV au fost modernizate, iar formulele acestora, îmbunătățite, utilizând compuși naturali de excepție, precum argila naturală, recunoscută pentru proprietățile sale miraculoase și pentru beneficiile pe care le are în menținerea echilibrului natural al întregului organism.

Gama ASLAVITAL MINERALACTIV se adresează tenului sensibil, insă produsele sunt pretabile unei plaje largi de consumatori, cu vârste cuprinse între 25 și 55 ani, fiind hipoalergenice și fără parabeni.

Pe lângă Argila 100% naturală, noile produse au în compoziție un ingredient nou, inovator: Cobiodefender-ul EMR, primul ingredient activ care are ca acțiune reducerea alterărilor biologice din piele, asigurând protecția tenului împotriva stresului urban și a poluării.

Gama conține produse ce fac parte dintr-un program de îngrijire ASLAVITAL MINERALACTIV complet, acoperind fiecare etapă de îngrijire a tenului, protejându-l de poluarea și agresiunile mediului înconjurător.

Modernizarea gamei de produse a fost surprinsă și la nivelul ambalajului, unde îmbunătățirile au vizat ierarhizarea elementelor, pentru a asigura vizibilitate maximă fiecăruia în parte, precum și evidențierea noului ingredient activ, care repoziționează întreaga gamă și adresează nevoia consumatoarelor.

“Abordarea în design a ținut cont de inventarierea elementelor de brand property ale brandului ASLAVITAL MINERALACTIV și perpetuarea celor care aveau importanță atât în recunoașterea brandului/gamei de către consumatorii actuali, cât și a acelora care livrau asociatorii pe care îi doream”, explica Mădălina Oanță, Branding Director Brand New.

“Am păstrat aspectul premium, elegant, menținând percepția de natural, susținută prin ingredientul principal – Argila. În același timp, am introdus elemente care să traducă în mod corect al doilea ingredient (tehnologie, inovație, urban, contemporan)”, adaugă Vlad Bojan, Senior Graphic Designer Brand New.

Gama ASLAVITAL MINERALACTIV este disponibilă în magazinul online www.farmec.ro și în rețeaua de magazine de brand Farmec și Gerovital, precum și în hypermarketuri, supermarketuri și magazinele de specialitate din țară.

Echipa care a participat la dezvoltarea proiectului de design al ambalajelor noii game ASLAVITAL MINERALACTIV a fost formată din:

Echipa client Farmec:
Claudia Pălăcian -  Manager de produs

Echipa agenție Brand New:
Vlad Bojan – Senior Graphic Designer
Mădălina Oanță – Branding Director
Adina Iovan – Branding Account Executive

Despre BRAND NEW:
BRAND NEW este o agenție de strategie și design de brand, care de mai bine de șapte ani oferă soluții de branding și packaging pentru clienți locali și internaționali.

Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming și definirea identității vizuale (concept de brand, univers vizual, soluții de design, retorica de brand, vocabular vizual) și Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienți de top din industrii dintre cele mai diferite.  Printre aceștia se numără: Friesland Campina, Rewe Group, Ursus Breweries, Farmec, Orkla Foods, Rompaper, Marathon Distribution (Olympia, Contec), Nestle, Oetker, Meda Prod, Boromir, MDM Legal, Bic, Radio Gold, Vincon, Ponderas (actual parte din Regina Maria).

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În august 2018, reţeaua celor 24 magazine de brand (Farmec și Gerovital) deţinute de Farmec se întinde în 16 orașe și cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în București (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanța (2 magazine), Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Râmnicu Vâlcea şi Oradea.