HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
HORNBACH inaugureaza Targul de Craciun cu peste 1.000 de produse specifice sarbatorilor de iarna

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, păstrează tradiția și, pentru al 13-lea an consecutiv, anunță deschiderea Târgului de Crăciun în cele șapte magazine pe care le deține în România.

Acesta va aduce, cu ocazia ediției 2020, peste 1.000 de produse diferite special dedicate sărbătorilor de iarnă.

Târgul este deschis clienților începând cu data de 1 noiembrie 2020, până la începutul lunii ianuarie 2021 și va fi amplasat pe o suprafață de aproximativ 150 mp, în zona de grădină a fiecărui magazin.

„Sortimentul din acest an cuprinde peste 1.000 de articole dedicate Crăciunului. Printre acestea se numără 30 de modele de brazi artificiali, peste 31.000 de metri de beteală în diverse culori și forme, mai mult de 150 de modele de globuri de Crăciun simple sau cu LED, din materiale precum sticlă, plastic, catifea și lemn, globuri pictate manual și peste 90 de tipuri de lumânări de Crăciun. Pe lângă acestea, vom aduce și în acest an un sortiment bogat de brazi naturali importați din Danemarca“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.    

Reprezentantul companiei a mai afirmat că, în acest an, în interiorul Târgului de Crăciun au fost amenajate suprafețe tematice ce marchează principalele direcții în decorarea cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Astfel, tematica Familie este una tradițională, axată pe decorațiuni în culori precum verde, roșu sau auriu. Tematica de amenajare Elegant aduce un aer modern și propune culori precum roz, lila sau auriu, în timp ce tematica Natur aduce decorațiuni sub gama de culori maro, antracit, albastru închis.  De asemenea, sortimentul premium de produse de iluminat dedicat Crăciunului va fi expus sub o formă specială, de tipul shop-in-shop, pentru a fi mai prietenoasă pentru clienți și mai ușor de accesat.

Pe lângă produsele destinate amenajării interioare, Hornbach propune și în acest an o gamă variată de articole speciale pentru decorarea grădinilor și a spațiilor exterioare precum instalații, figurine de mari dimensiuni și decorațiuni în ton cu atmosfera de sărbătoare.

„O altă categorie de produse care va avea succes în acest an este cea a globurilor de sticlă pictate manual, produse în România. Acestea sunt inspirate din poveștile și tradițiile locale și suntem siguri că vor fi apreciate de clienții noștri. De asemenea, instalațiile de brad SMART ce pot fi programate de la distanță vor fi îndrăgite de clienți“, a mai spus  Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a subliniat, de asemenea, că în topul celor mai vândute produse vor și în acest an de suporturile de brad cu rezervor de apă, clopoțeii de Crăciun personalizați și decorațiunile pentru brad de tip agățătoare.

„Ca în fiecare an, mizăm pe impactul pozitiv pe care îl va avea Târgul de Crăciun asupra cifrei de afaceri a companiei. Este important de menționat că toate produsele disponibile în cadrul zonei special amenajate pentru sărbătorile de iarnă pot fi comandate și în magazinul nostru online, fiind astfel accesibile unui număr cât mai mare de clienți din întreaga țară“, a completat Mugurel-Horia Rusu.

Potrivit afirmațiilor sale, o parte din produsele destinate Crăciunului provine și de la furnizori locali.

###

Despre grupul Hornbach
 
Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit și magazine online, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).
 
Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. Hornbach le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiștii companiei direct la raft și serviciile puse la dispoziție în fiecare magazin sunt foarte apreciate.
 
Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), Hornbach își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 22.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.