Brico Depôt vine mai aproape de clienti la nivel national, acum in 34 magazine

– Acţiunile de transformare au fost gândite ţinând cont de modul în care clienţii îşi planifică proiectele de renovare şi amenajare

– Un nou slogan – „it’s good to be home”

– O premieră: catalogul „Idei pentru grădină şi balcon”, inspirat din poveştile a 7 clienţi, disponibil în magazine şi online

Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt şi anunţă o nouă poziţionare de brand, mai apropiată de clienţi. Noua reţea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de oraşe din ţară.

Acţiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ţinând cont de  modul în care clienţii îşi planifică proiectele de renovare şi amenajare, de suprafeţele şi bugetele de care dispun, dar şi de uneltele de care au nevoie. Clienţii vor beneficia, astfel, de o experienţă îmbunătăţită de cumpărare, adaptată aşteptărilor şi cerinţelor lor şi vor putea găsi mult mai uşor şi mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute şi amenajate noi spaţii inspiraţionale, precum showroom-uri de baie, în care clienţii pot testa şi vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv şi uşor de urmărit – alegerile clienţilor vor fi mult mai simple.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaţionale şi lansarea unei noi poziţionări de brand, însoţită de un nou slogan: „it’s good to be home”.

„Le propunem clienţilor un nou Brico Depôt şi o nouă abordare, mai apropiată de nevoile şi aşteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătăţirea locuinţei să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare şi renovare, precum şi game inovatoare de produse, la preţuri mici zilnic”, declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienţi

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienţi, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar şi a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienţilor o selecţie de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinţei, la preţuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

Inspiraţie pentru grădină şi balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog „Idei pentru grădină şi balcon”, inspirat din poveştile a şapte clienţi cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienţii pot găsi inspiraţie pentru noi proiecte, dar şi soluţii inteligente şi idei de amenajare, astfel încât să obţină spaţii funcţionale şi de efect, indiferent de suprafaţa şi bugetul pe care le au la dispoziţie. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt şi online.

Mai multe informaţii despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din ţară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro şi prin aplicaţia Brico Depôt.

Despre Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, care a intrat oficial pe piaţa locală în 2013, după achiziţia lanţului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanţul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi: www.bricoDepôt.ro şi pagina de Facebook Brico Depôt România.

Despre Kingfisher

Kingfisher, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, deţine 1.300 de magazine în 10 ţări din Europa şi Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt şi Screwfix. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi: www.kingfisher.com.