Black Friday la eMAG, vanzari peste estimari - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Evaluare utilizator: 5 / 5

Steluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activăSteluță activă
 
Black Friday la eMAG, vanzari peste estimari

- Estimarea pentru finalul zilei: ținta inițială va fi depășită cu cel puțin 10%, peste 440 milioane lei


- 15% dintre comenzi predate curierilor
- Promoțiile se suplimentează constant, până după miezul nopții

eMAG a înregistrat după primele 9 ore ale ediției din 2018 a Black Friday vanzări de peste 355 milioane lei și peste 930.000 de produse comandate. 35.000 de clienți au comandat online la eMAG pentru prima dată. Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depășit la ora 16:20. Promoțiile vor fi suplimentate până după miezul nopții.

Au fost pregătite pentru livrare din depozitele eMAG peste 15% din comenzile de Black Friday. Curierii vor lucra sâmbătă și duminică pentru ca un numar cât mai mare de livrari să ajungă la clienți.

„Comenzile de Black Friday au atins un nivel record în primele 9 ore de la deschiderea evenimentului. Avem un interes fără precedent care ne va duce la o creștere cu peste 20% față de anul trecut și cu 10% peste ținta noastră pentru acest an. Estimăm vânzări de peste 440 milioane lei pentru toată ziua,” a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Donații pentru educație
Clienții eMAG au donat constant pe parcursul zilei și estimăm că până la finalul zilei suma va atinge 100.000 de lei. Toate aceste donații merg către proiectele pentru educație gestionate de Fundația eMAG.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG
- Media primei ore: 77 de produse comandate pe secundă
- Primul milion de lei comandat în 12 secunde
- 10 milioane de lei vânzarea după 2 minute și 5 secunde
- 100 milioane de lei după 37 de minute

Rezultate în Black Friday la eMAG (ora 16:00)
- Comenzi în valoare de peste 355.000.000 lei
- Peste 930.000 de produse comandate
- Peste 6.100.000 vizite de la începerea evenimentului
- 75% din trafic de pe dispozitive mobile
- Ponderea comenzilor cu cardul peste 34%, în creștere de la media de 30% din 2017
- Una din 11 comenzi are un produs pentru copii
- Cea mai complexă comandă are 26 de produse și include televizor, mașină de spălat, aspirator, articole sportive, blender, fier de călcat, cuptor cu microunde, scaune, saltea și altele.

Cele mai comandate marci de pe categorii de produse
- Televizoare: Samsung
- Frigidere: Arctic
- Masini de spalat: Beko
- Telefoane: Samsung, Huawei

Cantități pe cele mai vândute game de produse:
- Produse pentru casă și îngrijirea casei: 108.000 de bucăți
- Electrocasnice mici (mixere, blendere, cafetiere și altele) : 83.000
- Îngrijire personală: 49.000
- Îmbrăcăminte și încălțăminte: 42.000
- Televizoare: 40.000
- Telefoane: 38.000
- Anvelope: 36.000
- Jucării: 31.000
 
Produse inedite comandate online:
- 122 de automobile
- 3,9 KG de aur
- 1.800 Nopți de cazare
- 410 Bilete la evenimente
- 275 Abonamente la servicii medicale și abonamente stomatologice, Regina Maria, Medicover, Just Smile
- 159 Ceasuri și bijuterii de lux
 
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011 și este adoptat în prezent la nivelul întregii piețe de retail. Ajuns la cea de-a opta ediție, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul uriaș de produse aflate în promoții și prin ofertele cu prețul cel mai mic din întregul an.

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și exportă know-how și tehnologie românească în Bulgaria, Ungaria și Polonia. De 16 ani investește constant în servicii care ajută clienții să economisească timp și bani, servicii care au în spate tehnologii dezvoltate în România.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum 30 de zile drept de retur, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, Service Pick Up and Return, finanțare în rate prin eCredit, aplicația de mobil și cardul de cumpărături eMAG de la Raiffeisen Bank.