
- Fashion Days a înregistrat o valoare a comenzilor de 90 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de Black Friday 2020
- Fashion Days a înregistrat o valoare a comenzilor de 90 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de Black Friday 2020
Diversificarea mare a coșului de cumpărături, comenzile din aplicația de mobil, serviciul Genius, plata cu cardul și creșterea spectaculoasă a livrărilor în easybox sunt tendințele ediției din 2021.
Toate femeile își doresc să se simtă bine în pielea lor, în plus există o preocupare tot mai intensă de a face alegeri conștiente și de a se îndrepta din ce în ce mai mult spre produse de îngrijire a pielii non-toxice, ce au la bază ingrediente naturale sau care sunt 100% vegane.
Un lac de unghii, un make-up, un produs de styling… și câte și mai câte îți dorești, însă mereu te lovești de bugetul limitat, astfel că dorințele rămân de fiecare dată semi-împlinite.
30 minute de la startul evenimentului
În a doua zi de Black Friday la Fashion Days, clienții se pot bucura de noi oferte de la branduri precum G-Star Raw, Michael Kors, Lacoste, Gant, Nike, Diesel sau Tissot.
Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping din an, începe în mai puțin de 24 de ore, iar eMAG dezvăluie câteva dintre cele 4,5 milioane de produse care vor putea fi achiziționate la un preț foarte bun.
Vineri, 12 noiembrie, tazz transformă Black Friday în Smart Friday și lansează o campanie cu vouchere la prețuri smart pentru comenzile din aplicație de la restaurantele partenere.
- Miele, maraton de aproape trei săptămâni cu reduceri de Black Friday
Black Friday Fashion Days a început azi dimineață, în jurul orei 7. Startul a fost dat, simultan, atât în aplicație, cât și pe fashiondays.ro.
Mobexpert, brandul preferat de mobilier și decorațiuni al românilor, va oferi şi anul acesta reduceri substanţiale la mii de produse ȋn cadrul campaniei Black Friday 2021.
Promenada Mall și Mega Mall anunță startul campaniei de Black Friday, cel mai mare eveniment de reduceri ce reunește toate centrele comerciale din grupul NEPI Rockcastle, cu oferte speciale și reduceri de prețuri de până la 80% în magazinele preferate, dar și premii și extra beneficii garantate pentru clienții care își instalează aplicația SPOT.
- Peste 25.000 de comenzi plasate în prima oră
- Comenzi în valoare de peste 12 milioane lei
- Aprox 58.000 de produse comandate în prima oră
- Primele comenzi din București și Ilfov ajung în cateva ore în easybox
- Cele mai multe comenzi au fost plasate din București & Ilfov, Constanța, Cluj, Timișoara și Iași
Retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj își desfășoară campania de Black Friday între 15 și 30 noiembrie în cele trei magazine fizice, cât și online.
Anul acesta magazinul online cu mobilier și decorațiuni, Bonami.ro, a pregătit pentru clienții săi o campanie amplă de Black Friday, diferită de anii anteriori.
Black Friday 2021 este una dintre cele mai așteptate perioade din an în privința cumpărăturilor, iar ANSWEAR vine de săptămâna aceasta cu reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație la peste 400 de branduri de top.
Povestea Clarfon a inceput în anul 2003 cu promisiunea de a livra aparate auditive și servicii de calitate către pacienții noștri.
- Clienții intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei de Black Friday, cel mai mare buget de până acum
Black Friday ca la carte: Peste 220.000 de titluri si reduceri pana la 90% la Libris
- Black Friday începe miercuri, 10 noiembrie, dis-de-dimineață
- Clienții se vor bucura de cele mai mari reduceri din an la peste 80% dintre produse
- Cea mai mare valoare de stoc și cele mai bune oferte de până acum
●BottegaVerde.ro, magazinul online cu celebrele produse de îngrijire nr.1 în Italia, pregătește un ”Black Friday de poveste” cu până la 84% discount
●Planuri mari de dezvoltare în offline: produsele vor fi disponibile în curând în Farmacia Tei
eMAG Black Friday, cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, va avea loc pe data de 12 noiembrie.
Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte, a încheiat Black Friday 2020 cu încasări în valoare de 360.000 euro, susținând astfel obiectivul pentru finalul de an, afaceri de 1,7 mil euro.
Ensana Health Spa Hotels din Sovata dă startul reducerilor de Black Friday!
Cele peste 1.500 de magazine ce functioneaza pe MerchantPro, platforma romaneasca SaaS de e-commerce, au raportat cresteri de aproape 50% in valoarea vanzarilor in perioada 13-16 noiembrie, weekendul prelungit dedicat campaniilor de Black Friday si Cyber Monday.
Libris.ro, cea mai mare librarie online din Romania, a inregistrat in editia de anul acesta a Black Friday o crestere cu 32% a vanzarilor comparativ cu aceeasi campanie din 2019.
Fashion Days, liderul pieței online de fashion din România, a încheiat duminică cel mai mare eveniment de sale al anului.
eMAG Black Friday 2020, ediția 10: comenzi de 585,7 milioane de lei, cu 17% peste anul trecut și de 17 ori mai mult ca acum 10 ani
- Plățile online cu cardul au ajuns la 54%, cea mai mare creștere din ultimii ani
- 42,7% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în orașele disponibile
- Comenzi importante pe produsele lifestyle & home, cosmetice, jucării, băuturi alcoolice și cafea
- Suplimentarea promoțiilor până la finele zilei
- Produse vândute de partenerii din Marketplace, în creștere cu 26% față de anul precedent
- Având în vedere cererea foarte mare, ofertele au fost suplimentate
- Comenzi de 312 milioane de lei de la startul evenimentului
- 170.000 de produse din categoriile produse pentru casă, înfrumusețare și îngrijire personală cu o creștere importantă
- București, Cluj și Sibiu conduc topul comenzilor pe localități
- Ediția a 10-a bate toate recordurile de interes și vânzări
Black Friday Fashion Days a început ieri dimineață, în jurul orei 7.
- Interesul pentru eveniment a atins cote maxime: 100.000 de clienți și-au salvat deja un easybox preferat pentru a comanda rapid produsele de Black Friday
- Oferta Genius pentru Black Friday a atras 10.000 de clienți noi în doar 4 zile
Retailerul Contakt, lider în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, va organiza evenimentul Black Friday în perioada 13-15 noiembrie, cu reduceri de până la 80% la peste 6500 de produse din ofertă.
- În funcție de domeniu, magazine online precum Vivre, evoMAG, F64 așteaptă creșteri de la 20% la 80%, comparativ cu anul anterior
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță promoții avantajoase, exclusive în cadrul campaniei de Black Friday.
Pe Libris.ro, Black Friday ca la carte 2020 aduce reduceri de până la 87% la 300.000 de titluri în limba română și în limba engleză.
A 10-a ediție Black Friday la eMAG vine cu numeroase premiere pentru clienți: pe 13 noiembrie, peste 4 milioane de produse vor avea reduceri totale de 300 de milioane de lei, oferite de către eMAG și de sellerii din Marketplace. eMAG estimează că în această ediție aniversară de Black Friday clienții vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut.
Traditia Black Friday continua si anul acesta in siguranta, in ParkLake Shopping Center, unde, in fiecare week-end, de Vineri pana Duminica, in perioada 13 – 29 noiembrie, iubitorii de shopping sunt asteptati sa petreaca un Black Friday intr-un cadru sigur, cu reduceri de pana la 50% si sansa de a castiga unul din cele 3.500 de vouchere in valoare de 50 RON.
Concept nou prezent în toate magazinele Marelbo și online pe www.marelbo.com