Horia Tecau pozeaza in cea mai recenta campanie Marina Yachting pentru colectia Primavara-Vara 2016

Marina Yachting, unul dintre cele mai renumite brand-uri premium genoveze, marchează lansarea noii colecții primăvară-vară 2016 printr-o sesiune foto care îl are ca protagonist pe Horia Tecău, cel mai bine cotat tenismen român în clasamentul ATP la ora actuală şi ambasador al brandului. Colecția  aduce eleganța sportivă în ținutele casual de inspirație marină, potrivite peisajului urban de zi cu zi, dar şi călătoriilor pe mare.

“Este important ca hainele pe care le port să îmi reprezinte stilul de viaţă activ. Mare parte din timp sunt plecat în turnee, deci aleg ţinute casual-sport care să îmi ofere confort, dar şi un aspect modern. Piesele din noua colecţie asigură confortul de care am nevoie şi vin cu elemente marine specifice brandului”, a declarat Horia Tecău, Ambasadorul Marina Yachting în România.

Noua colecție surprinde prin modele grafice derivate din stilul navy și propune croiuri şi detalii inspirate din stilul anilor ’70. Dungile, un element emblematic pentru brandul genovez, apar într-o variaţiune de forme şi culori şi sunt prezente pe materiale precum bumbac, tricot, neopren sau denim. Nu lipsesc din colecţie modelele inspirate din nodurile marinăreşti sau detaliile metalice.

Colecţia Marina Yachting pentru femei

Noua colecţie pentru femei îşi ia inspiraţia din surse variate. Ţinutele mixează elemente sport-urbane din stilul Cupei Americii, cu piese navy chic ce reflectă atmosfera anilor ’70 din Riviera franceză, toate urmând stilul marin emblematic al brandului genovez.

Culorile care definesc noua colecţie sunt albastru marin, alb, crem, bleu şi roşu, nuanţe care se regăsesc pe diferite materiale, precum denim, tricot, bumbac sau neopren.

Marina Yachting colectia Primavara-Vara 2016 Femei

Colecţia Marina Yachting pentru bărbaţi

Inspiraţia pentru piesele masculine porneşte de la destinaţiile legendare pentru iubitorii de navigaţie, precum este cel mai sudic punct al Pământului, Cape Horn. Colecţia reuneşte piese sport cu un aspect activ-marin cu piese care mixează stilul formal cu elemente sport-casual.

Peacoat-ul, emblema Marina Yachting, nu lipseşte nici în sezonul cald, jacheta fiind o reinterpretare modernă a piesei autentice din marina britanică a secolului XIX. Ţinutele relaxate, în culori intense  (nuanțe putenice de roșu, galben, roz sau albastru ultramarin) dau o notă puternic urbană, perfectă atât pentru ieşirile în oraş, cât şi pentru călătoriile pe mare.  

Colecţia primăvară-vară 2016 este disponibilă în magazinele Marina Yachting din România – magazinul din Mall Promenada din Bucureşti, cel din hotel Vega din Mamaia şi cel din hotel Alpin din Poiana Braşov.

Despre Marina Yachting Internaţional
Marina Yachting este prezent la nivel global în 11 țări cu 29 de magazine exclusive, 83 de spaţii de tip shop în shop şi 700 de clienţi multi brand.

Cu rădăcini care merg până în secolul XVIII, la Genoa, unul dintre cele mai aglomerate porturi din Europa, brand-ul Marina Yachting combină stilul modern italian cu inspirația și tradiția istoriei sale în arta navigației autentice. Celebra jachetă cu doi nasturi setează standardele unui stil unic, combinat cu funcționalitatea sa pe mare. Marina Yachting este un brand cu inspirație marină, poziţionat în segmentul high-end de îmbrăcăminte casual, ce setează standardele de calitate și eleganță sportivă începând cu 1878 și până astăzi. Mai mult, Horia Tecău, cel mai bine cotat tenismen român în clasamentul ATP la oră actuală, aduce Marina Yachting  printre alegerile iubitorilor de un stil de viață premium, aceasta asociere fiind o premieră la nivel global pentru brand-ul genovez.

Sloganul brandului este “The Original Italian Marine Lifestyle Brand Since 1878”

Mai multe detalii puteți descoperi accesând site-ul – marinayachting.it/en/